1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169

    Windows 10 voor de pc krijgt wel vorm (settings menu is nog steeds onbegrijpelijk voor mij, past totaal niet bij de rest), nieuwe Live Tiles zien er ook goed uit.
    Door het zwarte thema lijkt het ook wat meer op de voorganger van de desktop versie, Windows Phone.

    Ik heb trouwens ook gezien (in een ander filmpje) dat de door veel WP gebruikers gewaardeerde Parallax achtergrond functie (WP 8.1) ook weer terug komt in Windows 10.
    Thank god, want die achtergrond achter de Tiles vond ik er echt enorm lelijk uitzien.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben zo blij dat de vormgeving ook steeds meer updates krijgt, ik begon me al zorgen te maken met de Windows Phone build.

    Ik blijf erbij dat de metro/windows stijl echt prachtig blijft.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Die zorgen zijn bij mij nog niet echt weg hoor. Dat Windows 10 er voor de desktop nu een beetje vorm begint te krijgen is leuk maar zegt helaas niks over de Phone versie. Ik hoop dat een dezer dagen update 8.1.2 nog uitkomt voor de 920. Maar idd ik vind de Metro/Modern UI ook nog steeds prachtig. Hoewel steeds meer elementen weg vallen.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt dat is de nieuwste build met het parallax gedeelte er gelukkig weer in.
    Maar ik bedoel eigenlijk niet alleen het startscherm dat er niet mooi uitziet (vorige build) maar ook de hubs en dan voornamelijk de foto/photo hub. Maar we zijn nog een heel eind van de launch af, ergens in de herfst ofzo komt het uit. Maar er gaan ook geruchten dat er heel snel al een 940 of een ander high-end toestel aan gaat komen, dat is dus wel raar. Want of die dan Windows 10 heeft en dus op nieuwe hardware gaat draaien waarmee je dus dingen als Continuum straks kan gaan draaien we moeten het afwachten, iets wat we wel gewend zijn als WP gebruikers ...wachten... en stilte... al maanden lang. :+
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach, ik kijk al tijden uit naar de Surface Pro 4, ik hoopte bij Build teases of wat dan ook, helemaaaal niks en nu wie weet 20 mei.

    Ik verwacht wel dat MS het grafische vlak mooi strak gaat trekken, want op m'n phone zag het er tot dusver (zeker het settings menu) dramatisch uit, maar het ziet erna uit dat ze nu eindelijk het grafische aanpakken in de updates.
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Zijn ze bij MS toevallig ook bezig met een Smart watch voor Windows Phone?
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2015
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze hebben de Microsoft Band die hier (nog?) niet is verschenen. Maar MS kennende is het gewoon een test product en is de band 2 al een stuk beter.

    Het is wel een smartwatch die de nadruk ligt op fitness.
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oeh, er is laatst een bericht op twitter gezet door Snapchat dat ze aan het werk zijn aan een Windows-versie. :D
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    yes, scarlett volgen
     
    hayabusa halo vindt dit leuk.
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben opzoek naar een windows phone! Wil er maximaal 150 euro voor geven! Welke adviseren jullie? (er is zoveel keus bij coolblue)

    Er moet ok af en toe een spelletje mee gespeeld kunnen worden zoals candy crush en dat soort lichte spellen!)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je een tientje meer kan uitgeven zou ik deze aanschaffen: http://tweakers.net/product/424090/microsoft-lumia-640/
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Jep heb ik besteld bedankt voor de tip!
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Erg goed. Net zo goed als de Lumia 920 die ik nu sinds launch heb. Vriendin heeft een 640 en top apparaat zeker voor die prijs.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Curved glass voor de Lumia 940 & 940 XL? Even afwachten. Dit zijn in ieder geval volgens de geruchten de specs.

    Talkman (Lumia 940) rumored specifications
    • 5.2 inch QHD display
    • Qualcomm-based six core processor
    • 3GB of RAM
    • 32GB of internal storage with a microSD card slot
    • 20MP rear camera
    • 5MP front facing camera,
    • 3000 mAh removable battery
    • USB Type-C
    Cityman (Lumia 940 XL) rumored specifications
    • 5.7 inch QHD display
    • Qualcomm-based eight core processor
    • 3GB of RAM
    • 32GB of internal storage with a microSD card slot
    • 20MP rear camera
    • 5MP front facing camera,
    • 3300 mAh removable battery
    • USB Type-C
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoop dat hij goedkoper wordt dan de 920, dan overweeg ik het toetsel zeker. Met Windows 10 wil ik wel een nieuw toestel aanschaffen.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik hoop dat de toestellen niet zo huge zullen zijn, ben geen fan van die hele grote toestellen totaal niet handzaam.
    Zelf vind ik 4,5" ideaal.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Oe klinkt wel goed, al heb ik net een nieuwe phone... kom eerst maar met die nieuwe Surface.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Vandaag (eigenlijk gisteren) is er een test gedaan met de Lumia 940 op gfxbench.
    Bepaalde dingen kloppen niet aan de test waaronder de 1,5GB ram dat is het vrije geheugen want hij heeft in totaal 3GB ram.

    https://gfxbench.com/device.jsp?benchmark=gfx31&os=Windows&api=dx&D=Nokia RM-1106&testgroup=info

    Ik denk niet dat het nu nog lang gaat duren voor MS met een aankondiging gaat komen.
     

Deel Deze Pagina