Ik vind het opzich best vermakelijk nu, behalve het feit dat de auto's zeer zelden 100% kunnen/willen rijden tijdens de race, om de banden te managen. Wanneer een coureur nu even twee rondjes moet pushen om een voorsprong met enkele secondes te vergroten dan kunnen ze dat gewoon.... wat erop duidt dat ze daarvoor niet maximaal reden. Geen verwijt naar Pirelli, want die leveren gewoon wat ze is opgedragen, maar wel een verwijt richting FIA.
De karts in PC zijn echt een lachertje vergeleken met dit Heerlijk, binnenkort maar weer eens aanslingeren.
Mensen die Raceroom Racing Experience willen uitproberen met leukere content dan wat er gratis bij zit: http://adac-gtm-experience.com/demo/?lang=en
Net nog even gereden met Formule A + B... Dat ging voor de patch echt veel lekkerder. Ik kan ze nu onmogelijk op de baan houden... Zelfs in de 3e versnelling moet ik op de rechte stukken nog inhouden omdat ik hem anders zomaar kwijt kan raken. Misschien moet ik bij die auto's maar assists aanzetten want zo is het echt onbegonnen werk. Een millimetertje gas erbij of iets te snel van mijn rem af en ik sta gelijk achterstevoren. Denk dat ik het maar gewoon bij GT3 houdt. Z4 rijdt heerlijk en het is ook een leuke klasse.
Is vooral vreemd dat sommige mensen meer problemen qua controls hadden met de game voor de patch en anderen juist na de patch. Misschien dat 1.4 weer wat gelijk trekt wat dat betreft? Ik was pCARS na gister zo gigantisch spuugzat dat ik Divimus vandaag maar heb meegesleurd naar Raceroom en we hebben echt genoten met als hoogtepunt een geweldige race waar we met 14 random anderen heerlijk clean hebben geracet. Divimus had genoeg aan 1 wheel drive? Mijn banden waren koud! Actieshot van Divi met z'n Opel Omega mobile Morgen ff een onboard video delen waar Divimus en ik de baan verkennen en je oren kunnen genieten van DTM'ness.
As promised. Divimus en ik die met de DTM's het lastige Portimao Circuit verkennen voor een heerlijke race. Divimus ( J.Koopman) rijdt hier pas zijn vierde raceje en speelt met controller. Enjoy!