1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik save zelf echt zeeeeeeer vaak. Overschrijf steeds de laatste save. Na een uur ga ik naar de volgende save. Zo zit er tussen de saves maximaal een uur en kan ik tot 8 uur terug. (Waarom ook limited saves???) En wanneer krijgen we op de consoles gewoon ook quicksave. Haalt je zo uit het spel steeds dat menu in te gaan!
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Mn armour/weapons lopen snel damage op.
    iemand tips?
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, ook last van. Al mijn geld gaat nog op aan repairs. Wil geen money cheat gebruiken, maar money is wel moeilijk te verdienen in the game ...
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Jup ik save ook best veel, maar als ik dan een bug heb waardoor ik opeens niet meer kan saven...

    Komt later :) Als je in de hoofdstad bent kan je naar de bank, en daar kan je je vreemde valuta inleveren (die florens en nog eentje waar ik de naam van kwijt ben). Ik was toen opeens 1500 gold rijker.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb nu ook al ongeveer 1500. Nog noway near de stad geweest. Doe eerst zoveel mogelijk in velen. Heb al wel een hoop high level stuff in mijn questlog :)

    Gisteren kwam ik toevallig langs een guarded treasure en daar zat een level 14 monster. Ik was level 5 en dacht "ach, waarom ook niet", Dus ben heel veel geduld en voorzichtig beetje bij beetje dat beest afslachten. Steeds Quen op om de hits op te vangen. Uiteindelijk had het monster nog geen millimeter health bar meer. Coming in for the kill, beetje greedy, Wack, insta kill. Niet op mijn quen gelet en monster one hit me :mad: 10+ minuten battle voor niks :confused: Had geen zin het nog eens te proberen. Kom later als ik groot ben wel weer terug :)
     
    WorkingTitle en Barbabravo vinden dit leuk.
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ajoh, voor monsters killen krijg je toch geen XP en de loot die erin zat kon je waarschijnlijk toch nog niet equippen :+ No worries.
     
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja Johnny is echt zoooo'n tof personage! Geniaal bedacht. En even later die drie dames :p

    Hier vind je informatie over de beste armor, denk dat je dat bedoelt. Er staat welke armor er is en waar je het kan vinden (de diagrams):
    http://www.gosunoob.com/witcher-3/best-armor/
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga voor de light armors, jullie ? En Signs (Quen + Ignii)
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Yrden vind ik persoonlijk wel bazig. En ook Quen gebruik ik steeds meer.
     
  10. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Quen gebruik ik eigenlijk het meest, verder vaak Igni en Aard. Dat worden voor mij toch wel de Signs waar ik het grootst aantal ability points in ga steken.

    Weet nog niet wat voor soort armor ik wil gaan gebruiken, moet ik nog ff doorlezen.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Na een week kan ik eindelijk weer eens spelen. Ik kan alleen nergens quests vinden. Heb alleen de mainquest Lilac and Gooseberries maar verder niks. Ben ook al bijna overal geweest.
     
  12. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Als je de main quest volgt kom je in het volgende gebied waar je om gaat komen in de sidequests. Volgens mij zijn er in het gebied waar je nu bent iets van 3 sidequests en een zooitje vraagtekens.
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha ok vandaar. Ik ben inderdaad alle vraagtekentjes langsgelopen en heb in totaal maar iets van 4/5 side quests gevonden.
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Welke stad zit de bank? Novigrad?
     
  15. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja een klein ventje in een hoek van een marktplein. Kwam hem gisteren toevallig tegen, kon er ook een lening aanvragen maar dat was niet nodig :+ Ben even bezig geweest met die money cheat om wat extra knaken te krijgen bij die merchant en armorer. Je vind de bank op dat zelfde plein. Zodra ik dat plein opliep triggerde er een event dat er een paar mensen verbrand werden, dan weet je dat je in de goeie richting zit.
     
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Kun je daar ook spulletjes opslaan?
     
  17. nicolle10

    nicolle10 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    5
    Tot nu toe vind ik de game heel vet wel mogen ze van mij de tekst groter maken en vandaag had ik iets raars midden in de game werd het spel afgesloten
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Zit er een level cap in the Witcher 3 ?
    Als je geen quests meer kunt doen en ook geen xp voor het slachten van mobs krijgt dan houdt t snel op.
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nais :) Grotere tekst is altijd welkom.

    Ik gok 35, aangezien dat ook een achievement is.
     

Deel Deze Pagina