Vandaag nieuwe patch met Klassic Reptile kostuum . Matchmaking moet beter worden betreft skill levels en je kan weigeren bij ranked als de verbinding slecht is. Characters generfd waarbij de combo scaling gereset werd in een combo. Daarnaast wat character specifieke tweaks. Ondersteuning om full screen te kiezen in KOTH als je controller/stick geen touch pad heeft.
Jason Voorhees is een week lang gratis speelbaar in Mortal Kombat X. Ontwikkelaar NetherRealm had het voor de release van Mortal Kombat X al beloofd dat we dlc personages eerst konden testen. De horroricoon uit Friday the 13th is het eerste dlc voor de vechtgame. Door naar de Living Towers-modus te gaan kun je tot maandag zelf aan de slag gaan met Jason.
Cassie en Sub-Zero generfed In kort, Cassie haar F34 string kan niet meer eindigen in een special aanval, oftewel ze verliest veel damage in de hoek. Deze string was ook uniek voor Hollywood, nu is deze string in feite nutteloos omdat het een knockdown geeft. Het kan dus niet meer worden gebruikt in combos. Het was nooit een combo starter maar een low damage optie in tegenstelling tot f3 xx flip...combo. Nu is het ook onveilig en kan ik net zo goed f2 xx flip doen. Sub-Zero heeft nu een langere cooldown op z'n clone, sommige combos in de hoek die voor meer damage zorgen en een "veilige" setup voor het plaatsen van de clone zijn verdwenen. Meh, er zullen waarschijnlijk wel betere combos en setups worden gevonden, maar typisch NRS, direct dingen patchen zodra community hard genoeg jankt Geen probleem als ze Cassie haar damage hadden generfed, in plaats daarvan nemen ze nu tools weg, slechtste manier van nerfen. Back to training...
Ben wel blij dat combo scaling resets er nu uit zijn hoor. Ook fijn dat Mileena haar telekick safe is op een hit. Dit vond ik zo stom dat als je iemand raakt je gelijk een uppercut krijgt.
Voorbeeld: Stel een bepaalde aanval doet los 9% damage. Doe je deze aanval midden in een combo dan doet hij maar 5 of zelfs 2 procent uiteindelijk. Naarmate het aantal hits hoger wordt, wordt de schade per aanval gescaled en dus minder. Sommige characters waaronder Raiden hadden een aanval die vanwege een fout deze scaling reset. Zo kun je met de eerst genoemde aanval midden in de combo gewoon weer 9% damage doen. Dit is dus gefixed nu.
Ah, dat verklaard waarom die gast zoveel damage deed, Kung Jin was daar dus ook een van? Maar dat soort fixes zijn inderdaad goed.
Ja die Raiden. Iemand deed dan die move met stroom handjes in de hoek en deed 35% ofzo met 9 hit combo. Kung Jin idd ook.
Komt Mortal Kombat X ook nog uit voor PS3/Xbox 360? Ze zeggen 2 juni of eind juni. weten jullie wanneer die exact uitkomt?
Soms staat er bij het kiezen van een stage het logo van MK in de linker bovenhoek van een stage, wat betekent dat? Toffe game trouwens, eerste fighter waar ik de multiplayer induik en het bevalt me prima. Ben wel nog een Kung Jin Bojutsu noob (25-11 ), dus binnenkort maar eens een andere character proberen. Hoe speelt Kitana? Anders even wachten op Predator.
Dat logo betekent volgens mij dat er een alternatieve versie van de stage is. Dead woods en corrupted Dead Woods bijvoorbeeld.
ik heb een probleempje, ik mis nog 5 brutality's en nog kostums , maat ik vind geen enkel graf of doos nog in de krypt die ik kan openmaken, iemand tips aub
ik heb al verschillende koins gespendeerd maar krijg altijd de helft terug, wel heb ik nog soms dat er plotseling een kist verschijnt, maar deze kan ik dan niet openmaken...vreemd
Mortal Kombat X uitgesteld voor Xbox 360 en PS3 Er is geen ruchtbaarheid aan gegeven, maar Mortal Kombat X voor de oudere consoles PlayStation 3 en Xbox 360 zijn alweer uitgesteld. Er is geen reden gegeven en ook is er geen datum genoemd waar wij ons nu op mogen richten. Bol.com heeft de datum nog steeds staan op 26 juni, maar Amazon heeft het al veranderd in 31 december. Tanya komt naar Mortal Kombat Twitteraar Ed Boon heeft bevestigd dat Tanya begin juni haar opwachting maakt in Mortal Kombat X. Eigenlijk zou Tanya in het Kombat Pack zitten, maar dat is niet gelukt.