1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Als ze niet deze niet zo achterlijk timed exclusive hadden gemaakt, dan had ik hem bij de release gekocht. Nu ben ik te druk met Witcher 3 en wacht ik waarschijnlijk ook tot ik hem een x bij een sale kan oppikken.
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, das best prijzig idd.....had een 10tje verwacht eigenlijk...:confused:
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Uur of 15.
     
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Really, zo groot??:eek:

    Hmm, dan valt de prijs wel mee!
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik was er idd ook tussen de 10 en 15 uur mee bezig. Maar dat was wel gewoon op me gemakje alles ontdekken en op nightmare (niet dat nightmare zo moeilijk is - maar er zitten wel een paar pittige gevechten tussen).
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad. Hebben ze niet slim gedaan. Denk dat veel mensen, moi aussie, dat ook doen. 15 uur speeltijd is dan wel weer netjes voor een DLC ...
     
  7. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Zeker, enige nadeel is dat de DLC zich voor het einde van de game afspeelt (voor zover ik het begreep, tenminste). Had eigenlijk gedacht dat de main quest weer iets verder ging, dat einde was zo tof gedaan.

    Hoop op een soort expansion zoals ze eerder met Dragon Age: Awakenings deden. Zou wel chill zijn als het hoofdverhaal weer iets verder gaat, voordat Dragon Age 4 uitkomt. Anders wordt het nog wel heel lang wachten..
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Spoils of Avvar is uit als DLC 5 euro voor 5 nieuwe mounts, 2 armor sets, skyhold customization en wat schematics.

    Maar met EA Acces is het beter!

    ^
    Staat alleen niet bij wat de DLC met EA Acces beter maakt.
     
  9. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Voornamelijk dus cosmetics. Enig idee hoe ver die Skyhold customization gaat? Dat klinkt nog wel interessant, vond die standaard customization opties in de game wel erg magertjes.

    Weer timed-exclusive voor Xbone, of hebben ze dat lesje inmiddels ook al geleerd?
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee ziet er uit als de standaard stuff nieuwe troon nieuwe gordijnen etc.
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Die DLC sla ik wel even over.
    Ik speel op het moment toch een andere RPG.

    Een nieuwe expansion in de nabije toekomst zit ik dan wel weer op te wachten.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als ze nou slim waren, hadden ze het aangepakt zoals CDPR doet met die wekelijkse gratis DLC packs.
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dragon Age: Inquisition – The Descent releases on August 11, 2015, for PC, PlayStation 4, and Xbox One. EA Access members save 10%.

    Mark your calendars because a brand new single-player adventure is coming Tuesday, August 11! In Dragon Age: InquisitionThe Descent, you will venture deep below the surface to discover the source of mysterious earthquakes threatening Thedas.

    http://www.dragonage.com/en_US/news/the-descent

    Zin in :D
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Morgen of zondag maar eens beginnen aan Jaws of Hakkon en dan gelijk door naar The Descent. Die laatste lijkt me echt vet en perfecte timing! Zit net ff zonder games. 21e Risen 3 en dan 1 september Metal Gear :)
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gave DLC die Jaws of Hakkon. Mooi gebied, lekker groot ook. Ook best pittig, maar dat mss ook liggen dat al even geleden is dat ik de game speelde. Party is 24 en alles in het gebied 25+. Speel op hard. Zo'n giant met een skull onder zijn level kostte me 3 tries :)

    Ik verwacht ook veel van The Descent. Speelt hier nog iemand de game ??
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik heb de die dlc ook binnen gehaald, maar heb van de week Borderlands 2 the handsome edition gekocht en die gaat eerst uitgespeeld worden :D
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Owja, Descent is al uit toch?:eek:

    Snel effe downloaden als ik thuis ben....maar eerst maak ik Tales of Heart R op de Vita af voordat ik aan de nieuwe DLC ga beginnen.:D
     
  19. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Is de nieuwe DLC al uit, zo ja: impressies anyone? :)

    Heb Jaws of Hakkon ook nog niet gespeeld, miss hengel ik ze allebei wel binnen als de nieuwe ook goed blijkt te zijn.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    The Descent nog niet gespeeld. Ben bezig met de Jaws of Hakkon. Vind het een prima uitbreiding. Mooi nieuw gebied en veel te doen.
    Meer van hetzelfde, maar dat vind ik niet erg.

    The descent gaan we dungeon crawlen hoop ik :)

    Eurogamer The Descent review
     

Deel Deze Pagina