1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2015

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 13 mei 2015.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Unsupported video... kut Tapatalk! :mad:
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt benieuwd naar Scalebound en wat het nou precies gaat worden.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil gewoon nieuwe shit, en tsja ook meer info over wat de toekomst van Destiny is.

    Van MS verwacht ik sowieso:
    - Fable
    - Crackdown
    - Halo
    - Quantum Break
    - Forza
    - Scalebound
    - Gears

    En hopelijk ook iets waar we nog helemaal niks van weten, die Rare game bv? Maar het mag wel wat meer zijn.

    Sony verwacht ik:

    - Uncharted
    - Iets over de last guardian (of wat het maar gaat worden)
    - Guerilla game
    - Ninja theory game
    - Die mannelijke versie van drawn to life ofzoiets

    Voor de rest geen idee, aangezien ik geen ps4 heb verdiep ik me er ook niet in.

    Nintendo:

    - Een mario game
    - Zelda
    - Starfox info
    - Metroid???
    - iets nieuwssss

    Hopelijk zullen we ook minder console exclusieve content zien voor bepaalde games, blijf het zuur vinden dat je evenveel betaald voor verschillende content.
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Van de 15~ namen die je noemt zijn gewoon meer dan 3/4e sequals. Uiteraard vermaak ik me daar ook wel mee, maar het wordt toch eens de hoogste tijd voor wat nieuwe games!
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Correct, maar het zijn wel de games die waarschijnlijk sowieso gaan zien.

    Zeker van Microsoft zie ik graag nieuwe games, al zou ik ook heel erg vrolijk worden van een sequel van Sunset Overdrive.

    Ik mag hopen dat we inmiddels ook al een beetje klaar zijn met de remasters of wat dan ook, ik betrap mezelf er op dat ik ze wel koop maar daarna helemaal links laat liggen.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    The Last Guardian verwacht ik ieder jaar, maar de hoop daarop heb ik al opgegeven.
    Een nieuwe Guerilla game lijkt me zeer aannemelijk, want ze werken aan 2 games tegelijk.
    De Ninja Theory game is Hellblade en dat is één van mijn meest geanticipeerde games.

    En hoe bedoel je eigenlijk, over de toekomst van Destiny? Dat wordt toch gewoon een serie voor de komende jaren? Of is die game zo geflopt dat ze ermee stoppen?
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    In de ogen van Activision is Destiny een daverend succes hoor. Record brekende verkoopcijfers en ontzettend veel uren gespeeld. Als ze nu iets doen met alle negatieve feedback is er wat mij betreft wel hoop voor een 2e deel. Waar ik het meeste moeite mee had is dat de wereld niet echt leeft en dat de game een gebrek heeft aan een eigen identiteit (het was een mengelmoesje van Halo, Diablo en Borderlands). Dat is met een sterke campaign zoals in de Halo-reeks wel op te lossen eventueel.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Gaan genoeg geruchten de ronde, comet etc, ik wil ff concrete info ;)
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat wel goedkomen. Zeker hoe ze nu bezig zijn met updates en communicatie met de playerbase. Zeker House of Wolves heeft laten zien dat ze goed luisteren. Best verfrissend eigenlijk een de key ook met zo game. De game is echt bizar veel veranderd ten opzichte van de game op release. Vooral op grind gebied.
    De base story kunnen ze natuurlijk niet meer aanpassen helaas. Maar denk dat ze daar wel goed mee bezig gaan met Destiny 2. Of misschien al met de grote "Comet" release in september. Want de Lore is echt heel goed van de game. Helaas zit het verstopt achter Grimiore cards die je alleen op de Bungie site kan lezen.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Destiny boeit me verder geen reet meer, maar ben toch wel benieuwd wat ze van plan zijn.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Voor een decennium lang elke 2 jaar een nieuwe game. Een jaar na release een soort goty edition en tegelijkertijd een hele grote expansion. Oh en je neemt jouw poppetje mee door de games. Ik ben benieuwd of we over 5-6 jaar gewoon met oude wapens kunnen spelen :+ zou vet zijn met mijn allereerste legendary auto rifle door alle games te gaan.


    Maar goed, concreet spul krijgen we verder niet. Hoeft ook helemaal niet. Gaan genoeg toffe dingen getoond worden op de E3
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  14. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Het nieuws boeit me niets, maar ben toch wel benieuwd wat er in de krant staat! :lol:
     
    iMark 007 en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja gewoon omdat! :+ Helaas heb ik de game digitaal gekocht, dus ik kom er niet meer vanaf en misschien speel ik ooit nog. Ik weiger echter om er nog geld aan uit te geven en dat wordt denk ik lastig met Activision...

    @Maddmonkey: Vette shit!
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2015
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het wel vet ja, maar kost ook wel wat als je alles los koopt.. Echt bizar
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Maar dan heb je ook wat!
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Van nieuwe classes / planeetjes / wapentypes wordt ik al vrolijk ;) o'ja en een raid preview uiteraard.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Krijg je niet :+ dlc is net uit. Ze gaan pas teasen richting augustus ofzo

    En @Lethal AK47 niet zo cynisch jij.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is de E3, dan hoor je juist te cockteasen :eek: ik zou serieus teleurgesteld zijn als we helemaal niks krijgen te horen.
     

Deel Deze Pagina