En No Mans Sky hebben we ook al lang niks meer van gehoord. Of wordt dat een download game en tellen die niet?
Tsja, als er 5 mensen nonstop in posten Het is gewoon een uniek genre in console land, wel erg armoedig maar dat is mijn mening
Destiny speelt wel gwn goed, niks mis mee. Ik werd alleen een btje gestoord van dat spel wanneer ik 20 minuten op een eindbaas aan het schieten ben, we hem uiteindelijk neer krijgen en ik vervolgens alleen waardeloze troep als reward krijg. Geef mij dan maar Borderlands, waar ik aan 1 stuk door nieuwe wapens en andere zooi krijg. Gameplay van Destiny is vrdr prima. Enige nadeel is dat, telkens wanneer ik Destiny speel, ik eigenlijk veel liever Halo in m'n console doe.
Maar niet met zo weinig content die je over en over moet doen met wel 3 classes... De pvp is wel fun. Ieder zn ding. http://www.ign.com/articles/2015/05/27/sony-acknowledges-2015-ps4-first-party-lineup-is-sparse "Our first party lineup is a little sparse this year, so I think this places even greater emphasis on getting good third party support," House said. In March, Sony announced that Uncharted 4: A Thief's End was delayed until the first half of 2016. Another popular franchise, Ratchet and Clank, was also pushed to 2016, timed to release with the upcoming movie. En toch blijft dat apparaat als een malle verkopen Dit gaat een leuke E3 voor MS worden.
Ik denk dat Sony straks nog gaat verrassen op de E3 door nu te zeggen ja het is magertjes maar ineens met een aantal toptitels te komen, schokeffect soort van, maar als ze dat niet doen dan valt het gewoon erg tegen kwa exclusieve titels rest van het jaar.. MS heeft sowieso al een paar knallers voor in het najaar, dus ik hoop dat zij nog met verrassingen komen en niet alles al verklapt hebben.
Ik las trouwens net een artikel over een mogelijke remaster (verrassing!) van de eerste Uncharted delen. Ik heb deze zelf nooit gespeeld, dus mocht het waar zijn dan schaf ik die sowieso wel aan.