Dan zou je die dingen gewoon kun downloaden, moet je even naar de Game hub gaan, daar staan ze allemaal ergens. Wel raar dat je nog steeds zoveel problemen hebt met het spel. Je hebt je controllers ook geupdate?
Controller is geüpdate. Heb nog niet met veel auto's getest, maar die waar ik me gereden heb was echt een drama, BMW 1 serie M voor de TT... Tssss, kom niet onder 1,48 met assists uit en niet onder 1,44 met alle assists aan, en zelfs dan moet ik met fluwelen hand schoentjes rijden. Carts.... Gaat niet, GT3's.... no go, Touring cars.... Nope...
Wellicht leuk voor sommige. Een pdf file met de layout van alle tracks tot nu toe. - LINK - naar de post op het Pcars forum.
BMW 1 vind ik ook verschrikkelijk rijden. GT3 rijdt daarentegen wel echt heerlijk, de Z4 plakt aan het asfalt!
Game eraf gooien. Opnieuw installeren. Wachten tot die compleet is geïnstalleerd. Dus niet al beginnen met spelen. Dan Xbox harde reset geven en update er over laten gaan. Dan zou het redelijk moeten gaan. Ik heb meer gelezen over onhandelbare wagens. Na een cleane installatie, waren voor diegene die dat hadden, de auto's een stuk prettiger te rijden.. Proberen waard lijkt mij.
Ik krijg de standaard clio niet onder controle. En aan tunen heb ik een bloedhekel om dat zelf uit te zoeken. Dat mis ik dus aan de game. Gewoon net als Forza tunes kunnen downloaden
Misschien interessant om eens te lezen.. http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?24513-Did-You-Know-(Community-Wiki)
Patch komt morgen. Helaas niet echt een fix voor de lag in lobby's met 12+ coureurs. Project CARS – Xbox One Patch 1.3 - Fixed Issues Gamepad Controllers: * Added ABS brake rumble to Xbox One triggers, so that the triggers will rumble on losing traction when braking. The amount of trigger rumble is controlled together with Force Feedback strength via the Force Feedback slider. * Improved the efficiency of the controller rumble effect, to help make the steering more responsive on the Xbox One. * Fixed an issue where moving the sticks from one extreme to the other would sometimes result in the steering getting stuck. * Reworked the Xbox One analogue sticks range and axis dead zones, providing much improved steering control. Wheel Controllers: * Fanatec wheels – Fixed the issue with steering jolts that some users experience. Online: * Fixed an occasional crash when advancing from Qualifying to Race. * Fixed an occasional crash when returning from a race to the Race Central. Time Trial: * Set Time Trials starting time to 11am to match the PC platform. This ensures consistent track temperatures across all platforms, as track temperatures affect lap times. Ghosts: * Enabled saving of community event ghosts. These ghosts are automatically stored online, and you can then download ghosts of other players’ laps for these events. Tracks: * Sakitto and Summerton variations - Corrected track info regarding number of turns and track length. * Sakitto Sprint - Fixed a crash that would at times occur when using time acceleration. * Cadwell variations - Fixed draw distance issues on various objects. * Oschersleben variations - Fixed odd lights around track and colour issues with the horizon. * Zolder - Fixed an issue where the player car would sometimes start in a closed garage. AI: * Fixed an issue where AI vehicles were sometimes sent to the pits due to low fuel on races where refueling is not allowed. Pitstops: * Pitstop strategy will now use the actual bar value for tyre pressures. * Fixed an issue where the Pit engineer would repeatedly inform the player that a pit crew member has lost a wheel nut during pit stops. * Fixed an issue where the Pit Engineer would call the player to stop for fuel when fuel consumption was disabled in options. Replays: * Improved the smoothness of the sun, moon, stars, and shadow motion when rewinding replays of a race that had a high time acceleration. Driver Network Profile: * Fixed an issue where at times the miles driven on a particular track or with a particular car would be logged under the wrong car or track. This improves the accuracy of the player’s Affinity ratings.
Jups las het ook.. Ben erg benieuwd.... Patch 1.4 komt volgende week. Wellicht is daarmee wel de lobby aangepakt.
Prima nu. Helemaal top. Rijdt als een trein... Alle instellingen van de controller even op standaard gezet. Nr3 en gaan..
Ook hier aan het update Hopelijk stuurt het allemaal wat beter met controller Treinen kun je helemaal niet mee sturen he?
Treinen rijden wel precies waar ze heen moeten Heb net ook even weer met de GT3 gereden op Brno. Het rijdt wel een klein beetje anders maar er zit niet heel veel verschil aan. Triggers voelen denk ik wel iets beter aan maar het is zeker niet zoals bij Forza. Weet ook niet of dat nou zo realistisch was... GT3 heeft natuurlijk ook veel meer grip dus je kan dat ook eigenlijk niet vergelijken. Reed mijn 2e rondje gelijk even snel/langzaam als mijn snelste rondje bij de laatste race eergisteren. Lijkt dus dat het wel iets makkelijk is geworden maar het rijdt nog steeds heerlijk. Later weer even verder kijken, nu maar weer even verder werken.