Ik hoop het voor je. Denk dat er bij jou echt iets niet klopt namelijk. Dat de auto's zo moeilijk reden had ik aan het begin ook maar ik had het redelijk snel opgelost. Als die na de patch nog steeds raar doet zou ik toch even het spel opnieuw installeren.
Nou ik merk zeker verschil. De auto ligt veel beter op de weg. Heb een klein beetje de standaard settings aangepast en ik rij een stuk rustiger. Zelfs de Clio rijdt heel prima.. Ik ben blij met deze patch..
Ja je merkt het echt wel. Tenminste ik wel. Veel rustiger weggedrag. En als de grip wegvalt dan beginnen de trigger te trillen. Ook hendig... Net nog met een F1 wagen gereden en man dat gaat lekker zeg...
Wel weer extreme framedrops met Formule A op SPA in practice Geen nieuwe full install gedaan na 1.3 update
Bij mij liggen bandentemperaturen nu 20 graden hoger dan voor de update. Geweldig, het enige goede onderdeel van deze game, de gameplay, hebben ze voor mij nu ook verkloot.
Ow wat ik nu wel merk, ik doe een race met practise vooraf, en tijdens de practise krijg ik iedere keer een blauwe vlag als ik iemand inhaal en de melding, gast car aproaching. En die gast roept dan, laat hem er maar even voorbij.. WTF
Haha, dat had ik voor de update ook al. Zit je lekker in een snelle ronde en haal je iemand in, krijg je de blauwe vlag.. Ja tuurlijk denk ik dan, zie me eerst maar eens bij te houden.
Net even een Formula B race op Hockenheim gereden met een framerate waar je niet heel vrolijk van word. Niet te doen. En de irritante sounds bugs
misschien een hard reset van de X1. Ik heb totaal geen last van frame drops.. Ik ben echt Super blij met de update. Net een race op BRn, of hoe heet die track, gedaan met de BMW Z4 en dat was voor het eerst genieten. Ik kon de AI keurig bij houden en het was heerlijk racen.. Ik kon zelfs racen met de cam achter de auto. Dat geluid is dan zo lekker vet. Dat mis je wel als je de helm Cam hebt aanstaan.
Goed nieuws voor de Xbox One gamers. Project CARS players on Xbox One have had to be patient since the game was released. Indeed, because of the exaggerated sensitivity of the controls with a gamepad, it was sometimes almost impossible to drive properly without either tweaking the controls or resorting to steering assistance. Thankfully, the latest patch which was made available today has finally solved the issue, as proven by our four direct feed videos captured on bumpy tracks in manual gear and real assists - which means sometimes none at all considering our choice of vehicles. The details for the patch are inside but you should also know that another patch is coming next week to bring the Xbox One version on par with the PS4 one from a technical standpoint. Something that should ease the wait before DirectX 12 is made available to make an even bigger difference, Ian Bell - head of SMS - having said that their game would benefit a lot from it on Microsoft's console.
de sound bug stond niet op de 1.3 fix. Volgende week is komt de 1.4 patch uit die het geluid probleem moet aanpakken.
Voorlopig ben ik eerst nog aan het testen na de nieuwe patch. Moet gewoon weer leren rijden haha. En de Xbox is bezet nu een huisgenoot... Speelt Forza... Bummerrrrrrr
Ik zag een invite voor een party voor bij komen, waarvoor dank! Momenteel loopt er echter een re-install. En damn wat gaat dat traaaaaaaaaaaaag.
Patch is een wereld van verschil!! waar ik wel nog veel last van heb zijn framedrops, lijkt wel of hij soms stukken onder de 20-25 fps komt, en op sommige tracks met sommige auto's heb ik geen geluid, wat dus echt ruk rijd. Ffb en controlles is wel echt 100x beter geworden.