Lol. Maar welke oude game (dus geen PS3/360) zouden jullie serieus een remake van willen zien? Voor mij persoonlijk Rollcage....maaaaan, die game was VET. Dat concept met deze gen en online? Yummie! Timesplitters lees ik vaker, maar....zou dat nog wel werken met al die shooters die we al hebben?
Meh, ik merk met remakes of remasters dat ik de games vroeger geniaal vond en tegenwoordig ineens een stuk minder... ik vond JSR geniaal en als ik nu de remaster of wat dan ook speel dan merk ik dat de game gewoon niet vloeiend speelt. Geef me daarom gewoon maar een nieuw deel of iets soortgelijks maar wat wel van deze tijd is. Een vervolg op JSRF zou wel geniaal zijn... (al zie ik Sunset Overdrive als soort van vervolg van die game)
Resident Evil 2, Final Fantasy 7 en 9, Parasite Eve Ik heb totaal geen moeite met remakes die van de grond af aan opnieuw worden opgebouwd. Ik heb moeite met remasters waar amper verbeteringen aan te zien zijn. Natuurlijk komt Capcom nu met een remaster van Resident Evil Zero. Ja, zero effort, maar maximale winst. Maar een remake van deel 2, waar fans om schreeuwen, dan is Capcom doof. Zulke projecten kosten te veel moeite en geld, dus doen ze het niet.
JSRF was toen een hele vette game, veel plezier mee gehad. Sunset Overdrive is dus wel aan te raden voor liefhebbers van JSRF? Misschien moet ik hem dan toch maar een x halen.
Het 2e, eigenlijk een beetje vergeten. Maar wat ik gespeeld heb was best wel tof al moest ik erg aan wennen aan de gameplay.