Ik denk wel dat Grave blij is met zijn Patience and Time. Straks ff wat van die engram's kopen voordat ik die Nothing Manacles heb gehaald.
Lol eerst haal ik 5 engrams. 2 keer Khepri ofzo, een claws of ahamkara, spine en back up plans. Daarna haal ik er 3 en allemaal feedback fence edit: oohh zo geil. Het beweegt gewoon
De tryhards zijn wel overgebleven. Stuk moeilijker dan vorige week om te winnen steeds. Pantheon zuigt ook. Veel te simpele map met teveel lange sightlines.
Tis echt een kut map Try-hards en meer cheaters helaas. Vanavond een poging wagen om op z'n minst 5 te halen. Iemand zin? @Hybrid @Maddmonkey @Graveheart @RVDV @bulletproof010
Lol Feedback Fence uit een legendary engram. Mooi in de kluis voor mijn Titan die ik een keer maak. --- Jeej Bounty klaar.
Uhm zie ik het goed of heeft dat ding geen range? Je moet dan zeker met dat wapen tegen het gezicht van enemy staan om hem een beetje damage te doen ofso?
Merk je niet zoveel van want je schiet 5 burst in een keer die een voor een shotgun damage doen. Dus de range is al een stuk verder dan een normale shotgun.