Hier een clip op level 30 enemies. http://xboxclips.com/lHybr1dl/0bbe2bab-38cd-4e67-bf97-cfc1779473c1 Zelfs een gele praerotian is een burst dood maar dan moet die wel iets dichterbij zijn.
Vandaag eens wat meer PVP spelen op mijn hunter, na wat oefenen gisteravond met @Raafie @bulletproof010 @Flayner @Hybrid en daarbij mijn Thorn bountie gecomplete te hebben gaat het nu wel een stukje beter, thanks heren. Net daily gedaan, winning Ook paar potjes PVP met @Flayner en @Hybrid vanavond gingen lekker. Is het koud daar beneden? Als jullie hulp nodig hebben met TOO dan hoor ik het wel. J/K
Lord of Wolves is best nice in PVP. http://xboxclips.com/lHybr1dl/30ebee8c-c701-4f23-82bd-467bac95217c @RVDV Goede gear maakt de hele pvp gelijk een stuk makkelijker. Thorn/Last Word etc goede schotgun met range en shot package en een rocket launcher met hoge blast radius en proximity.
@Maddmonkey dat heb ik al genoeg gedaan. Mijn RNG is gewoon fucked . Enne 35 run als gecomplete met @bulletproof010 en @Ic3DFire ?
Haha heb nog wel een paar mooie maar niet heel veel. Wil ze eigenlijk niet laten zien want jij staat bovenaan imagoschade voor mij
Waaauw. Diehard praktijken dit hoor. Kutzooi gewoon zo vaak een klein foutje na of met de laatste set mijnen wat ons gewoon fokte. Eigenlijk hadden wij al 4-5 uur geleden kunnen stoppen nadat bullet dacht dat ie een mijn dismantelt had en dat niet zo bleek te zijn (skolas had nog 2% health over ofzo). Echt huilen met dr pet op dit. Maak mij maar wakker hopelijk blijft mijn poppetje rondjes draaien bij skolas
Ik ben ook van 23:00 tot 5:00 bezig geweest zonder het te halen. Precies wat @Maddmonkey zegt, diehard praktijken dit.
Echt pffff..... Lvl 35 tot Skolas ging redelijk snel...alleen effe blijven haken bij de Cabal. Skolas....zoooooo vaak zooooo close, maar steeds net niet. maatje stopt om 23.00, vragen een oud LFG maatje mee...BAM in 1 keer neer. Ik kreeg als enige een exotic bounty....na snel wat filmpjes gekeken te hebben toch maar voor de sidearm gekozen. Jammer dat ze geen van alle echte toppers zijn.
Ja van de week was ie ook zo plat. Het was ook veels te laat gewoon. Na een tijd dacht ik dat bulletproof gewoon lag te slapen
Dat mag best wel ja ookal is de weg naar Skolas toe zo gebeurd. Gisteren voelde het echt alsof wij de gevangenen waren ipv skolas
Dat was even een raar potje ToO. 6-0. Vijand wint met 5-4. Game geeft aan TIED. We spelen nog een keer. Wij winnen met 5-4. Ik kom in de Orbit, is m'n "kaartje" vol. 6-2 loss? Wel jammer. De Loss Boon triggerde, maar die telde als loss. Heb m'n schoentjes. Ach... Mercury zal ik nooit zien ben ik bang
Fucking kut Skolas eindelijk neer met behulp van @Graveheart en @bulletproof010. Wat krijg je? Oh lekker een paar motes, strange coins en een etheric light. Woop woop De run naar Skolas samen met bullet was wel vet. Prima te doen als je wat rustiger speelt