Buh, sinds vrijdag de xp bug. Moet nu anderhalve week wachten met spelen tot ze waarschijnlijk pas een patch uitbrengen. Beter testen!
Hoe moet je in godsnaam die Golem verslaan? Hij mept me echt met 2 klappen dood en ik kan die kutcave ook niet uit. Lekker dit.
Iemand enig idee waarom mijn conroller soms "zomaar" trilt als ik in een gebied loop? Nu al een aantal keer gehad. Vervolgens kijk ik dan een beetje rond (ook met Whitcher Sence) maar vind ik niets. Las wel iets over dat er secret treasures zitten in de game, zou dat het dan zijn?
Volgens mij zit het zo: Remove Upgrade > Runestones etc. worden vernietigd, maar je behoudt wel je wapen. Dismantle > Je behoudt de Runestones etc. maar bent wel het wapen kwijt waar deze in zat.
Klinkt logisch, thanx man. Vette game so far. Moet wel toegeven dat ik lang niet alles even boeiend vind. Daarentegen ben ik meer van de Soulsborne rpg's. Dit gaat net even te langzaam.
Denk dat je gelijk hebt, klinkt in ieder geval logisch. Heb zelf nog nooit een wapen met rune gedismantled, straks wel ff een x proberen.
Vandaag eindelijk begonnen aan deze game maar ehm...Wooow woow en woow... wat ziet deze game er goed uit!! Finally next-gen!
Ik zit nou in die grot met die heks, golem verslagen en nu bij die eindbaas daar. Wat een hel! Kom er niet voorbij zeg... Is daar nog een speciale tactiek voor? Probeer te meppen en te ontwijken maar hij weet me toch vaak genoeg te raken.