Was prima hoor, gewoon een rampenfilm met wat clichés en goede effecten. Snap niet dat je van die film meer kan verwachten.
Ex Machina Beide vrouwtjes, die asian hallooooooo. Had er iets meer van verwacht, interessant zeker, fijne beelden en geluid. Alles was gewoon solide, maar mist net iets vind ik. 7
Mei Films 22. Selma (Ava DuVernay, 2014) :: 6.0 23. Taken 3 (Olivier Megaton, 2014) :: 3.0 24. The Judge (David Dobkin, 2014) :: 8.0 25. Avengers: Age of Ultron (Joss Whedon, 2015) :: 6.0 26. Ex Machina (Alex Garland, 2015) :: 7.0
Mei Films 17. The Talented Mr. Ripley (Anthony Minghella, 1999) :: 8.0 18. Drive (Nicolas Winding Refn, 2011) :: 9.0 19. Match Point (Woody Allen, 2005) :: 7.5 20. Vicky Cristina Barcelona (Woody Allen, 2008 ) :: 8.0
Lekker weinig. Mei Films 25. Kingsman: The Secret Service (Matthew Vaughn, 2014) :: 7.5 26. Focus (Glenn Ficarra, John Requa, 2015) :: 5.5 Series 27. Mad Men - Seizoen 7 (Matthew Weiner, 2007) :: 8.0 Statistieken Totaal 2 films (maandgemiddelde: 3.4) gekeken: - Kort (t/m 20 min.): 0. - Middel (21 t/m 75 min.): 0. - Lang (meer dan 75 min.): 2. Totale speelduur: 234 min. Aantal films / series herzien: 0. Best beoordeeld: Mad Men - Seizoen 7 (8.0, 5de dit jaar). Slechtst beoordeeld: Focus (5.5). Media-verdeling 3.
Hier de muziek aan het einde @Reckuuza : En speciaal nog even een ISIS secret operations video erbij:
Mad Max Denk je alles wel gezien te hebben in je leven...zie je Mad Max. Anderhalve epileptische aanval later stapte ik met een tevreden gevoel de bios uit. 7/10
Kingsmans gezien. Toffe film die zichzelf niet te serieus neemt zonder ergens echt de grens naar het belachelijke te overschrijden. 7,5/10
Vanavond Chappie en Pacific Rim gezien.... Chappie zelf vond ik cool en er zaten een paar geinige scenes in. Een vermakelijke film die helaas wel voor een groot deel keihard is VERNEUKT door 'acteerwerk' van de twee Die Antwoord bandleden. Wat een verschrikkelijk slecht excuus voor acteren, mijn god zeg. Vreselijk irritante en trieste accentjes en gewoonweg irriterend all around en extreem ongeloofwaardig acteerwerk. En dat is van die twee bandleden, GEEN idee waarom meneer Blomkamp het een goed idee leek om deze twee te laten proberen acteren. Niet dat Hugh Jackman nou echt zijn beste acteerwerk toonde, maar dat ging nog wel. Of die ene kneus...de andere badguy, mijn god wat slecht, LOL. Chappie zelf vond ik wel erg mooi gemaakt, je zou bijna denken dat het geen CGI meer is. Tenzij het dat ook niet was. Geen idee. Oh en alleen dat begin al met die....roze en gele wapens,.....really now? Sowieso waren de badguys immens triest en hersenloos, man man man. Goed,..genoeg gebitched. Pacific Rim was gewoon een leuke film met coole gevechten en nice effecten, maar toch ook niet veel meer dan dat heel eerlijk gezegd. Maar er valt veel minder over te klagen dan Chappie, that's for damn sure.