De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm op die fiets. Wel een gedoe weer. Dus de kans is zeer klein dat ik uberhaupt eentje kan krijgen bij een Vodafone abonnement? De kans dat ze straks bij de MM liggen is dus ook klein?

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ze worden gewoon niet in NL verkocht, zo simpel is het.
    En op dinsdagen is er vrije verkoop, ook geen gekloot met invites.
    En het schijnt dat de Oneplus One morgen nog wat goedkoper word omdat dan de Oneplus Two word aangekondigd.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies. Even aankijken ga ik dat. Ik zag op Tweakers ook mensen die de Oneplus One op V&A hadden gezet. Sommigen vroegen er maar 250 voor, tja die was zo weg natuurlijk. De camera is wel weer wat minder begrijp ik, dus daar hoef ik het niet voor te doen.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Camera is echt dik in orde hoor. Net zoals alles aan het toestel.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm. Misschien moet ik dan voor deze ene keer een uitzondering maken, want ik heb het eens uitgerekend en het komt erop neer dat ik in een jaar tijd al 360 euro bespaar als ik een Oneplus One zou halen en dan met Simyo 16 euro per maand, ipv Vodafone met een HTC One M8. Pfffff wat een verschillen als je erover nadenkt.

Ze worden dus nog niet verkocht in Nederland, maar ik las op een van die sites dat dat deze maand wel zou gaan gebeuren. Zou erg nice zijn als een winkel hem hier heeft, toch even bekijken en zien of het formaat ok is voor mij.

6. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Gast, wees eens niet zo besluiteloos. Dan dit dan weer dit. Kijk naar het formaat van de 1+1, zoek een toestel met ongeveer dezelfde verhoudingen en kijk of het wat is. Zo moeilijk is het allemaal niet. Verder sowieso de 1+1 nemen over de HTC M8.

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    WTF, Note 4 batterij gaat opeens supersnel leeg. Ik deed er eerst 2 dagen mee. Zal wel weer een van die kut updates zijn... Zuchttt!

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Of gewoon je niet zo druk maken om fucking niks. Man wat is dat toch soms hier. Hier vind ik juist oa een forum bedoeld voor. Je bent naar iets op zoek, vraagt advies, krijgt hulp, je bespreekt shit, oriënteren. Ja het leek er eerst echt op dat ik voor de M8 wilde gaan, maar zag toen hier wat over die Oneplus One. Logisch dat ik dan ga twijfelen.

Sowieso is het niet goed om met zulke dingen te snel een beslissing te maken.

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Niet twijfelen over de OnePlus One.

Heb hem al sinds begin release toestel en tot op de dag van vandaag totaal geen spijt. Ik kom van iPhones en Sony Xperia's af.

Samen met een sim Only abbo bespaar je heel veel. Al die 2jaar abbo's die dik 40 a 50 euro kosten per maand is allemaal troep.

Je betaalt 2jr lang voor het toestel, terwijl ik nu per maand maar 15 euro kwijt ben.

Ik had het wel geweten en zodra de OnePlus Two uitkomt, dan ga ik echt heel goed kijken of een upgrade überhaupt nodig is, voordat ik dat aanschaf.

De One is snel genoeg voor wat ik ermee doe en kan zeker nog wel 2 jaar mee. (op basis van prestaties, snelheid en design)

Maddmonkey, Killamonkey en RemcoM vinden dit leuk.
  10. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Als je met de 1+1 zoveel goedkoper uit ben, waarom zou je dan voor de M8 gaan?
    1+1 is net zo goed, zo niet beter, en stock Android.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Voor mij twee redenen

De grootte, dat moet ik echt effe gaan checken. Het is nogal een verschil met de S4 namelijk. Maar zolang hij in de pocket past is dat al heel wat. De andere reden is dat het nog steeds een behoorlijk bedrag is. Absoluut veel goedkoper in the long run. Kortom, goed nadenken en oriënteren. :)

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    De grootte merk ik eigenlijk niet eens joh.

13. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Koop nou maar gewoon. Je hebt niet eens een baan dus waarom zou je extra geld weggooien voor een mindere telefoon? Je kan het hard genoeg gebruiken lijkt me.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Again....wtf. Hoezo denk jij dat ik geen baan heb? Waar komt dit ook ineens vandaan?

Alexknl vindt dit leuk.
  15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Tis Corona. Dat zegt genoeg toch?

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de hele dude niet ken. :)

17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Gaat lekker hier! 8)

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    One Plus One 64GB net besteld voor 299 ^_^

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben er over uit.

Ben vandaag bij de MM geweest en zag daar de HTC Desire 820. Best groot, maar echt wel te doen. De Oneplus One is een stukje kleiner dan dit, van wat ik in video's zie, nice dus! Het ging voor mij dus tussen de HTC One M8 en Oneplus One.

Oneplus One heeft:

-Veel betere accuduur. Ik hoorde in Youtube reviews dat hij anderhalf tot 2 dagen mee gaat. De M8 een dag ongeveer.
    -Is sneller dan M8.
    -Betere camera.
    -Mooier design, vooral die achterkant.
    -Het allerbelangrijkste.....de prijs.

Ik was heel effe vergeten dat mijn abonnement bij Vodafone tot augustus duurt en dus ga ik nog geen telefoon aanschaffen. Het is goed mogelijk dat ik 350 moet betalen tegen die tijd, maar dat is dan niet anders. Lekker met Simyo beginnen en gigantisch geld besparen. In de tussentijd de S4 verkopen, scheelt dat ook weer. Het gaat dus overduidelijk de Oneplus One worden, zou gek zijn als ik dat niet deed.

Killamonkey, RemcoM en AnubisNefer vinden dit leuk.
  20. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Je kunt toch gewoon nu al een 1+1 kopen en de simkaart overzetten?

Deel Deze Pagina