Nou dat zeker, maar heb er niet eerder last van gehad. Ik vind het verder een geweldig spel en persoonlijk geniet ik er 100% meer van dan Forza 5. Van de week nog even Forza 5 opgestart. Maar dat was van korte duur. Ik vind het net aanvoelen of de wagens glijden/zweven over de weg. Dit heb ik totaal niet bij Pcars. Maar ik kan begrijpen dat het voor sommige net even te is. Ik vind het ook jammer dat er nog zoveel aan mankeert. Toch blijf ik bij Pcars, ik heb alle vertrouwen in de ontwikkelaars. De patches zullen met regelmaat komen en gaande weg zal de game steeds beter worden...
Ik heb het spel even opnieuw geïnstalleerd en tijdens het installeren niet gespeeld, en nu loopt het wel een stuk beter! echt haperen valt nu best mee eigenlijk, en had ervoor nog even Forza 5 gespeeld en verschil was stuk minder als vorige week gelukkig. Hoop dat de 5 a 7% performance in de volgende update nog voor meer verbetering zorgt. Maar voor de rest ben ik het volledig met je eens. Ik heb er ook veel meer plezier mee dan met met Forza 5, het rijdt ook gewoon lekkerder weg veel meer circuits enz.
Ik heb hem nu ook helemaal eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd. Nu maar meedoen met de timetrial op Brno.
Enerzijds vind ik het een erg gaaf spel, anderzijds word ik er af en toe een beetje moe van. Ik ga nu voor de laatste keer een verse installatie doen maar ik heb er een hard hoofd in. Installeren gaat deze keer op wonderbaarlijke wijze veel sneller.. Zit ik career te spelen met de GT4 klasse, eerste race Abu Dhabi, in training en qualificatie ben ik 2,5 a 3,5 seconden sneller dan de rest. In de race rijd de rest van het veld ineens 4 seconden sneller dan in de qualificatie. Wtf??!! Dan race 2, sakito.. Best een lastige baan en ik rijd in de training met pijn en moeite de 5de tijd. (Waar ik in Abu Dhabi nog 3 seconden sneller was dan de rest?). Hmmm, moeilijkheidsgraad maar eens terug zetten van 70 naar 60. Dan zou je verwachten dat de ronde tijden terug uit gaan toch.. Nee, het hele veld rijd ineens 2 seconden per rondje sneller en ik haal met pijn en moeite de 12e tijd..
Jij weet de baan ook aardig te raken he, divimus. Die race gisteren was geinig alleen nog never op die tracks gereden buiten BRNO, mja daar was de keuze auto een BMW, wat een klote bak om mee te rijden... Die BMW Z4 GT3 dat is geinig maar die oude bak. Pffff helemaal met koude bandjes. Maar leuk om jullie eens te horen kletsen. Jullie zien rijden heb niet. ROFL. Jullie reden steeds een halve baan lengte voor...
Reminder: Morgen begint de Caterham 300.R competitie! Kwalificeer vandaag nog voor een poule en race mee! http://forum.xboxworld.nl/threads/running-caterham-300r-challenge-dinsdag.176100/
Gisteren was het leuk ja! Die oude DTM bakken reden niet super maar denk dat die auto's in het echt ook lastig zijn. Wanneer je vaker mee gaat rijden ga je vanzelf merken dat je steeds dichterbij de groep komt Spotter is handig voor de ingame carview, het is voor mij onmogelijk om zo te rijden in een competitie oid zonder dat ik iemand of mijzelf de baan af beuk Het belangrijkste, ik wil stabiele lobby's!!
Hij gaat de verkoop in, ben er klaar mee. Ik merk toch dat ik geen simracer ben. Teveel gedoe, slome career (tja het is een sim) en slippen is nog altijd aanwezig bij de meeste auto's ondanks de betere controller-settings. De zeer irritante stijve AI die je van de weg afduwt waardoor meteen je current and next lap times ongeldig worden verklaart. FUU Zeer irritant bij de kwalificatie. Zo ook het rijden in de regen is gewoon zeer onrealistisch met bepaalde auto's. Heel rustig sturen en ja hoor daar gaan we weer een rondje op de kermis. Tegensturen werkt gewoonweg niet. Ik mis het competitief spelen met vrienden zoals leaderboards etc. In de career MOET je steeds met dezelfde auto racen totdat je er bij neervalt, je kunt niet altijd het evenement skippen als je er effe geen zin in hebt. Maarja daarom heet het ook Career I guess Niks voor mij dus. En nee, steeds weer een nieuwe career starten omdat je iets anders wilt, is ook zeer omslachtig en geeft geen gevoel dat je ergens moeite voor hebt gedaan, geen gevoel van progressie. Die nieuwe events wat soms random in je career calendar verschijnen, zijn meestal steeds met dezelfde auto. In mijn geval was het steeds weer die verdomde Caterham 7 Classic auto.. Vandaag na een lange tijd PCars te hebben gespeeld, weer eens DriveClub erin gedaan. Damn wat heb ik dit gemist. Dat snelheidsgevoel, sturen zonder meteen in de slip te raken, en je selecteert gewoon een event waar je op dat moment zin in hebt (je hebt meestal ook nog een uitgebreide keuze welke auto je wilt) en hupsakee gaan met die banaan. Deze spellen zijn niet te vergelijken, maar dit vind ik voor mezelf wel een fijnere soort racegame. Heb Forza nog niet gespeeld, volgens mij is dat ook zo een game. Arcade racer noem je dat? afin. Misschien over een tijdje maar weer eens testen als hij voor een klein prijsje te krijgen is, als de game een fatsoenlijke dosis updates heeft gehad.
Jammer ;(. Ik begrijp dat het spel je op diverse punten teleurstelt, maar ten aanzien van wat ik hier van je quote wordt er vanalles georganiseerd in het XBW-racing gedeelte van dit forum. Time-trials en (clean) online races/kampioenschappen. Ook naast de officiële races wordt er doordeweeks genoeg niet-officieel-maar-wel-clean geraced. Ookal heb ik zelf al de nodige uren in de game zitten, zit ik qua career nog maar in race 2 (van de 1000?). De game is (gelukkig) meer dan een career Je kunt ook, als een klasse saai/stom blijkt te zijn gewoon je contract doorscheuren en ergens anders beginnen Mja.. dan nog kan ik me voorstellen dat het spel niet iedereen ligt. Ieder z'n ding http://forum.xbw.nl/forums/xbw-racing.96/