En een andere game? Wel zuur. Maar je had em werkend moeten laten testen natuurlijk. Anders kan je beroep doen op die befaamde Xbox World knokploeg toch
Ja nou vrees dat het het laatste wordt dus...als die dude niet via de mail reageert, of alles ontkent, dan kom ik bij 'm langs met de Wii U.
Nee dat ding pakt de disc dus niet. Blijft er voor 10% verder uit steken en kan 'm er niet verder in duwen. https://vid.me/AEdv Doe ik nou iets verkeerds? :-(
Misschien even plat leggen? Ik zou in ieder geval even alles proberen. Even van de stroom afhalen helpt misschien ook.
Plat zelfde verhaal...zal 'm nog ff van t stroom halen. Edit: helaas. Ik stuur 'm wel op naar Nintendo, kijken hoeveel t gaat kosten.
Edit: Laat maar zitten: "The Humble Nindie Bundle is region-locked and can only be redeemed on North, Central, and South American Wii U and 3DS consoles" Nieuwe Humble Bundle, deze keer met Nintendo indie games!
Afgelopen week mijn Wii U voor een leuke prijs weten te verkopen. Die ene keer in de maand dat de Wii U aanstond voor een rondje Mario Kart vond ik toch wat karig. Met ook geen toffe games in het vooruitzicht vond ik het wel een mooi moment om hem te verkopen.
Vandaag even keihard aan de slag met Splatoon, de reviews en impressies zijn momenteel enorm goed (wat ik niet had verwacht van een game die maar 5 maps heeft )
De Wii U schijnt weer te werken. Volgens die dude van marktplaats kan iets in de disk drive van de Wii U bij verplaatsen los gaan zitten waardoor ie geen discs meer pakt. Hij heeft t voor me gefixt, ga van t weekend langs om 'm op te halen.
hallo, ik heb mario party 10, maar wil toch eens een amiiboo proberen. maakt het nog uit welke yushi ik bijvoorbeeld koop (als ze al te krijgen zijn) ik zie 2 types.
Dus volgens een insider van Nikkei zal de Nintendo NX Android based worden. Tja......goed nieuws of slecht nieuws als dat waar is? Ze zouden toch gerust een hele sterke Android console kunnen maken? Vraag me alleen af of dit wel handig is voor third party developers. X1 en PS4 lijken aardig veel op elkaar toch?