[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

1. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Volgens mij iets van 20 hits ofzo. Het totale aantal kun je, nadat je die oil gebruikt hebt, zien bij de statistieken van je zwaard.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Godver dat is echt mijn enige frustratie met deze game, ffs. Ik speel ook op Hard en als je dan dood gaat, damn... zit je weer 1 of 2 minuten naar een laadscherm te turen.

Denk niet dat dit gefixt wordt om eerlijk te zijn.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Minuten? Vind mijn 20 seconden al lang op de PC :+

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt man. Thanks!

Niet? Damn man. Hopelijk wel zeg. De developers van Bloodborne is het ook gelukt om de laadtijden te halveren of nog meer zelfs.

Wat mij is opgevallen vandaag toen ik bij broer W3 effe speelde, de laadtijden in White Orchard zijn ook ineens veel langer. Eerst waren die heel ok daar.

5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Deksels wat een game!

Het is zó zwaar kalmerend om in die game de muziek uit te zetten en dan een boswandeling te gaan maken bijvoorbeeld in de vroege morgen wanneer de zon opkomt. Wat een sfeer! Ben nog in dat bos in het midden van het eerste gebied, zitten er ook grotere bossen ingame?

Laatst bewerkt: 1 jun 2015
    TreV vindt dit leuk.
  6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Roach doe is wat ik zeg!!!!@@/! Stom paard...

7. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Haha, ja echt he. Eerste x sinds Skyrim dat ik weer zo midden in een game gedoken ben, dit spel is echt digitale kunst. En ja, er zijn nog veel grotere bossen. :D

Martijnn vindt dit leuk.
  8. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    En dit is ook echt zoooooo veel groter dan Skyrim!

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat valt volgens mij wel mee/tegen ...

10. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Ik weet niet man, Skyrim was natuurlijk ook gigantisch. Kun je na een jaar nog steeds wat nieuws tegenkomen.

Heb er nu echter al behoorlijk wat uren opzitten in Witcher 3 en als ik dan naar m'n map kijk.. Heb misschien maar 5-10% van Velen bezocht en heb vanwege een te laag level zelfs in deze stukken nog behoorlijk wat ?'s openstaan. Met de main story ben ik nog bijna helemaal aan het begin en daarnaast heb ik de Skellige map nog niet eens gezien.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het is absoluut groter, maar de maker beweert 3x zo groot als Skyrim, maar heel eerlijk gezegd zou je dat niet zeggen. Althans ik niet. Maar wellicht als ik nu Skyrim's map zou zien zou ik denken. ....hmmm..toch wel flink kleiner dan. :)

Wat ik echt tof vind is dat de side quests echt boeiend zijn. Nu ook heb ik er eentje waarvan ik dacht dat het gewoon redelijk simpel zou blijven en ineens krijg ik in die quest een oude bekende te zien. Love that shit. Het brengt me ook terug naar Oblivion, waar ik ook constant sidetracked raakte door side quests. Ben je net bezig met de main quest, kom je onderweg weer een dorpje binnen met mensen die hulp nodig hebben. Paar uur later komt de main quest weer aan bod, haha.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    In mijn ogen althans is de oppervlakte veel diverser en groter, het voelt in ieder geval meer immens aan.

13. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Las net een mooie quote die wat mij betreft de grootte van de game perfect omschrijft:
    "As a completionist, this game is killing me."

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Die Bloody Baron questen zijn toch wel een van de beste tot nu toe (vooral de latere).

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar wel leuk om allemaal af te werken. Iets wat ik niet kan zeggen van vele andere games zoals AC. God wat is die shit boring om helemaal te finishen.

TreV vindt dit leuk.
  16. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Pff, ja man. Ben echt een AC fan van het eerste uur, maar de laatste paar delen werd ik er helemaal lijp van. Voelt bijna net als werk. Dan komen ze met die pr-praatjes dat er zoveel te doen is, ben je dus weer 200 kistjes aan het openen, 50 veren aan het verzamelen, 25 dezelfde torens aan het beklimmen.

Zit bij de Witcher genoeg afwisseling in, vind die combat ook steeds vetter worden en het gewoon rondlopen in die wereld is wat mij betreft al een beloning op zich.

17. jansen007natas

jansen007natas Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    wat een briljant spell!!. eerst snapte ik het niet echt maar nu snap ik het en vermaak me meesterlijk.
    zelf op level 5 nog maar. en jemig als je dan monster tegen komt van level 20 is het MAMA!!!! en rennen!!.

ja het laden pffffffff heel erg traag. (ps4)

18. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Gewoon niet zo vaak dood gaan :D

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Dus dan maar op easy gaan spelen. Gelul natuurlijk, loading time is gewoon heel slecht.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    <3<3

Deel Deze Pagina