Als je het Kombat pack hebt krijg je toch wel Tanya zonder extra kosten? Niet dat ik een Kombat pack heb hoor. Erger me nu al aan de Jason spelers.
Is de lag eigenlijk altijd voor beide spelers gelijk? Om de een of andere reden verlies ik altijd bij een slechte connectie, misschien omdat zij het gewend zijn.
ze zijn idd traag met de DLC characters .... ik heb het kombatpack gekocht en tanya staat nu tussen mijn characters... maar kan ze nog niet pakken, voorlopig amuseer ik me wel nog met Jason... hij speelt heerlijk
Vind Jason juist een stuk minder,..... was leuk voor 5min. Hoort op de één of andere manier gewoon niet thuis in deze serie. Had het leuker gevonden als dergelijke karakters tijdelijk aanwezig zouden zijn.
kan ik inkomen... eerst had of voelde ik ook niets voor jason en zoals je zelf zegt, hij past er niet echt in! maar ik had het kombat pack toch gekocht en ik testte jason en de combo's vlogen er meteen vloeiend uit, en nu zit hij tussen mijn maid characters
Ligt ook aan je character. Als ik een combo wil doen met lag dan heb ik veel problemen. Characters met goede specials die lastig te punishen zijn hebben juist voordeel. Denk aan een Scorpion die alleen maar teleport en vuurdemonen of niet te blokken vuur oproept. Vaak als je dan iets wil punishen krijg je een uppercut voor je kiezen door de lag. Ook snelle characters zoals Cassie halen voordeel uit lag tegenover bijvoorbeeld een Kotal Kahn.
Mortal Kombat X Tanya toch gratis in Kombat Pack Een beetje vertrouwen wordt weer teruggewonnen. Ed Boon heeft op Twitter laten weten dat de bezitters van het Kombat Pack vanaf 2 juni Tanya gratis kunnen downloaden. Heb je geen Kombat Pack, dan moet je wachten tot 9 juni voor je met haar mag spelen.
Er is geen "host-voordeel" in een P2P setup. Lag is hetzelfde voor beide kanten. Het kan wel voorkomen dat er een lag spike zich voordoet op een moment dat jij ergens op moet reageren of uitvoeren. Sommige characters zijn ook meer lag gevoelig dan anderen. Ben benieuwd hoe Tanya speelt
dit was toch zo voorzien... als je het je het kombat pack kocht , kreeg je 4 characters. Jason, Tanya, predator en tremor
Bedoel je Tanya? Die komt morgen uit voor de mensen die de kombat pack hebben gekocht. De 9e kan iedereen haar los kopen. Tremor en Predator... geen flauw idee. Tanya Breakdown:
Er is een hotfix uitgebracht vandaag voor MKX op de Xbox, vaak wordt een character release gepaard met wat veranderingen aan de game zelf. PS4 komt iets later met deze hotfix. PC...who the f know, die loopt 2 versies achter... BRONl