Wilde ik met de BMW doen maar ik ben eigenlijk tot het laatste halfuur blijven tweaken. Nu heb ik wel een BMW die naar tevredenheid rijdt, mja de challenge is al voorbij. En zo hard wil het tot nu toe niet gaan met me in Project Cars hoor haha. Als ik tevreden ben met m'n setup en rondetijd in de McLaren deel ik m'n setup denk ik wel
Ik denk dat het nog steeds voor minimaal 95% rijskills is die een goede ronde bepalen. Zolang je met de standaardsetup (met slicks) niet rond 2:01,5xx-2:01,0xx komt kun je denk ik beter je tijd besteden aan het leren kennen van de auto en/of baan dan aan de setup, deed ik ook bij de BMW (begon pas laat écht de setup aan te passen) @geertbargeman laat hierboven al zien dat er met de standaardsetup al heel veel moois mogelijk is!
Je moet eerst de grenzen van de auto kunnen bereiken voordat het zin heeft om de grenzen te verleggen denk ik. Je moet sowieso de grens 'kennen' om te weten wat je moet/wilt aanpassen aan de setup om die grens te verleggen.
Wat niet wil zeggen dat ik niet iedereen wil uitnodigen om vragen te stellen over tunen en/of tips te delen!
tipje: Brno is behoorlijk vlakke platte racebaan zonder grote oneffenheden. Dat biedt naar mijn mening mogelijkheden om je McLaren relatief 'hard' af te stellen vergelken met een hobbelbaan als de Nordschleife.
Laatst bewerkt: 1 jun 2015