Ja zo doe ik het ook, maar als je tegen 1 wraith vecht gaat dat nog.. maar op den duur zijn het er 3 ofzo, en dan valt de andere je in je rug aan als je dodged.. best moeilijk en vooral frustrerend door de lange laadtijden als je doodbent, anders had ik die missie al lang klaar gekregen.. maar nu ben ik het beu na 3 keer proberen en ga ik verder met andere missies Echt geweldig hoe boeiend die sidequests zijn.. Heb toen maar even een romantisch nachtje gehad met Spoiler Keira [
Ben lvl 20 nu en mijn teller zegt dat ik 10 uit gegamed heb.. Heb alleen dit weekend al ruim 15 uur gespeeld
Is er een online guide waarin het een en ander wordt uitgelegd over bijvoorbeeld craften en potions maken?
Net een quest gedaan op zoek naar een serie moordenaar, tot nu toe de beste quest die ik ben tegen gekomen. Ik zit al op 85 gespeelde uren en wil gewoon niet verder met de main quests, ik wil niet dat er een einde komt aan deze game.
Eindelijk een gaaf armor, want als ik iets jammer vind aan de game dan is het dat ik de armors tot nu toe alles behalve speciaal vind. Ik blijf hopen op van die knight armors. Ik vind die armors die Geralt een buikje geven maar weird en oninteressant.
Ik heb dat niet gedaan, maar kan het verhaal wel gewoon prima volgen. Maar het is natuurlijk wel leuk om van alle personages al de backstories te weten. Misschien zijn er wel goede video's die The Witcher 1 & 2 samenvatten.
Dat is onzin. Ik heb deel 1 en 2 ook nooit gespeeld en via goede YouTube filmpjes ben je redelijk bij.
Heb ik iedere keer nog overgeslagen. Snap er vrij weinig van. Is er een guide die jullie aanraden? Btw de totale speeltijd (en meer) kun je ook via de game hubs bekijken. Op de X1 iig.