[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik zeg toch niet dat het moet 8)

Je krijgt veel meer van de sfeer en kleine dingetjes mee als je de eerdere delen speelt.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het ging echt prima de allereerste keer in White Orchard, maar toen ik Gwent weer ging spelen na White Orchard, werd ik akelig ingemaakt. Begrijp er geen shit van meer op een gegeven moment. : (

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Oh zo :+

4. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Suffe vraag misschien, maar als je plantjes plukt of iets dergelijks, groeien die weer terug na een tijdje?

5. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Groeien gewoon weer terug, weet niet precies hoelang dat duurt. Had bij die herbalist in White Orchard het hele tuintje kaal geplukt, toen ik er later weer een x terugkwam kon ik alles gwn weer opnieuw pakken.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Je outleveled wel snel. Erg jammer. Zeker de main quests wil je niet outlevelen, dan mis je tonnen exp. Zo wordt je wel verplicht de main quests op tijd te doen en dat haalt een beetje van het open wereld fun eruit imho. Ik ben level 12 en nog niet in Novigrad geweest. Zal daar toch naar toe moeten vanwege de main quest. Maar er staat echt nog shit load aan vraagtekens in Velen:

7. jansen007natas

jansen007natas Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    snap niet helemaal.
    outleveled?.
    ik kan tog doen wat ik wil of zijn opeens de opdrachten weg??

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zodra je 6 levels boven het level vd quest zit krijg je er totaal geen experience meer voor!

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dan moet ik dat in de gaten gaan houden, want ik ben nu level 8 en ga een main quest doen van level 6. Iets met shadows is die quest. Qua level valt het nog mee, maar wel vervelend dat je daar rekening mee moet gaan houden. Ik mag graag eerst al die sidequests afwerken, of althans de boel een beetje mixen.

10. jansen007natas

jansen007natas Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    gakkie bedankt voor uitleg en voor de tip. zal er op letten.

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ben officieel hooked aan Gwent, haha! Net gewoon drie uur zitten spelen.

12. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ik wil het ook proberen maar in White Orchard zie ik niemand die het wil spelen.

13. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Haha dat wilde ik hier net gaan posten. Tot nu toe het enige minpuntje aan de game, dat je steeds een te hoog level bent. Had ook nog een lading aan quests staan in Velen, die toen al onder mijn level waren, voordat ik naar Novigrad ging. Toch maar gedaan, maar heb nu dus echt mega veel quests nog staan die ver onder mijn level zijn. Wil ze toch graag nog doen, daar niet van, maar dan krijg je er dus helemaal niks meer voor :/

Volgens mij is de enige die in White Orchard wil spelen diegene met wie je de tutorial doet, in die Inn. Als je eenmaal in Velen bent dan wil bijna elke merchant en blacksmith wel met je spelen.

14. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Okéé die tutorial gozer zie ik althans nooit meer in de Inn :p Had de tutorial al snel afgekapt omdat ik er op dat moment geen zin in had..... Baal ik nu van!

15. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik zou ze toch gewoon doen hoor.. ik doe niet per se de quests voor de XP maar gewoon voor het verhaal..
    nooit games gezien waarbij de sidequests ook zo boeiend zijn! Weinig van die 'ga dit halen'-quests.. maar echt boeiende quests met verhaal in. top! :)

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik kan die twee nieuwe DLC's nog steeds niet vinden in de store...

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Je zou voor main quests altijd exp moeten krijgen imho, eigenlijk voor alle quests ...

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Op gog.com staan ze sinds vandaag geloof ik.

19. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Ik doe ze ook zeker wel. Maar dan is het allemaal zo 'achteraf' zegmaar :p
    Je moet eerst wel doorgaan met de mainquest anders ben je daar veel te hoog level voor dat het te makkelijk wordt

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gwent gaat me tot nu toe ook goed af. Heb volgens mij iedereen die in Velen verslagen en zal naar Novigrad moeten voor de volgende.

Deel Deze Pagina