En ze vallen niet om zodra een thrall ze door het glas heen vuil aankijkt. Sowieso is een 34 zwaarddrager natuurlijk een stuk relaxter Crota HM is er echt relaxter op geworden, VoG HM niet echt , Templar deel is nog steeds een bitch zo zie je maar weer dat complexiteit in mechanics en teamwork veel langer leuk blijft dan gewoon max level + 1 vijanden
VoG heeft (las ik ergens) een cap op 30. Ook al ben je 34 .. je ontvangt gewoon damage alsof je een level 30 scrub bent Wapens enzo doen wel meer damage ... Templar is gewoon irritant vanwege z'n splash-damage. Gisteren overigens met 5 mensen via LFG een VoG run geprobeerd. "So! We did the Conflux part. Now comes the Templar, right?" ... "what the fuck are those yellow things? Do we shoot them? O man! I can't hit them! I'm trying to hit the Templar but get an immune pop-up!? What!? I'm marked!? Now what!?" Geen VoG wapens .. geen VoG ervaring. I'm out! Nu nog een keertje afmaken met een squad en hopen op m'n VoG Titan schoentjes. Dan, en alleen dan, gaat m'n Titan naar 34.
ik had mn VoG setje voor de Titan bewaard , zodra ik klaar ben met upgraden van de noodzakelijke wapens gaat die Variks rommel uit en gaat de VoG gear naar 34
Precies. De Titan VoG gear is echt nice. Vond de Crota Gear echt te lelijk voor worden. De "down" helm van de Titan. Die lelijke kraag op de Warlock. Enige vette was de Hunter. Nu met PoE heb je een helm waarmee je opstijgt, ballen op je arm en een waterhoofd helm voor de Hunter. Nee! Meehelpen met VoG godverdomme!
... kut spel! Krijg m'n Red Death echt nooit. *week later, Red Death dropt* ... kut spel! Krijg die bounty nooit! *2 dagen later, Exotic Bounty dropt* ... kut spel! Ik haal nooit 9-0. *3 dagen later 3x 9-0* STFU.
En dan 1 keer krijgt bullet als enige van het team geen reward na een crucible potje en dat was weer genoeg om alle andere loot te vergeten " zie je wel dat ik nooit wat krijg!" Ach, ik vind het wel fijn dat ik nu nog niet alle exotics en wapens heb. Wil nog wel wat hebben om voor te spelen. Ga mij ook in proberen te houden als xur langskomt met een nieuwe exotic. Vind rng leuker
Van mij mag xur gewoon stoppe met exotics te verkopen.. Mja zolang die t blijft doen maak ik er toch gebruik van en denk dat jij t weekend ook weer gaat shoppe bij hem alstie wat leuks in de aanbieding heeft
Ik had al besloten level 35 te doen, dus ik wil wel mee. Easy skolas mode dit keer hoor. Misschien wel 2 runs mogelijk :$?
Ja vorige week was al fucking easy met onze laatste methode. Vereist wel 2 titans, 3 goede snipers en nog een heavy, maar dan is het best goed te doen. Nu kan je er gewoon ingaan met atheons epilogue en via de mechanic spelen zonder enige stress. Dus ja echt easy mode.
En niet gelijk miepen als het niet lukt he ? Voor mij is het nu voor mijn gevoel easy omdat ik met iced en bullet half slapend nog doorging. Vergeleken met die run was zelfs crota met alle bugs en zo easy.
O? Je wil daadwerkelijk deze casual meenemen van't weekend? Moet geen probleem zijn hoor Weet alleen niet wanneer of hoelaat.
Geen probleem Felwinters lie net gedropt in de iron Banner nice alhoewel ik al betere shotties heb nu