Zal even de Kabuto uithangen dan maar. De character models en animaties vind ik maar soso.. Hoe dan ook zin in deze game doe. Wel beter dat het direct ingame is ipv een gare cinematic waar je niks wijzer van wordt
Zeker vet, moet alleen toegeven dat ik grafisch niet echt ben weggeblazen. Staat Bethesda natuurlijk nooit echt bekend om, maar lijkt zo op 't eerste gezicht niet de grote stap voorwaarts die ik eigenlijk verwachtte. Kijk sowieso uit naar deze titel.
Of je gedraagt je gewoon volwassen...wauw..soms echt te veel gevraagd van sommigen hier volgens mij. Je hoeft niemand uit de hangen, wees gewoon jezelf. Aan het eind van de dag geef je nu gewoon je eigen mening. De sfeer zit er perfect in, de graphics zijn een mix van nice en mwah als ik heel eerlijk ben. Als ik moet gokken zou ik zeggen dat de game eerst cross-gen was en toen gecanned voor de 360 en PS3. Maar fuck it, ik doe het niet om de graphics in Fallout. Fallout 3 had mooie graphics, maar soms ook weer niet en ik heb genoten van de game. Ik bleef hopen op een releasedatum, maar nope. E3!
Was ook een geintje man. Ik geef toch ook mn mening. De gfx zijn niet geweldig nee. 2015 mag de lat wel wat hoger, zie the witcher en die is ook huge.
Vind dit er prima uit zien. Bij Bethesda games staat gameplay en sfeer bij mij vooraan. Fucking hell kan nu echt niet wachten man. Hoop zo erg dat die dit jaar nog komt.
Dat was ook mijn eerste gedachte. Zoals UpInSmoke ook al zei, animaties waren niet echt goed te noemen. Vond vooral die lieve hond niet echt current-gen, leek mij eerder een 360-hond. Sfeertje was uiteraard wel heel tof, gameplay zit bij Bethesda ook altijd wel goed. Hopelijk een release rond de feestdagen.
Ik geloof wel dat de consoles dit aan kunnen, dus zeker wel beter dan een of andere trailer die onmogelijke dingen toont. En krijgen we nu een protagonist met stem? Aight then! @UpInSmoke0611 It's all good! Op die animaties had ik niet eens gelet. Wel jammer als dat zo houterig blijft. Dit alles vind wel heel nice!
Stoer dat ze alles ingame hebben gedaan! Getuigd wel van lef en vertrouwen in de game! Ik ben heel benieuwd. Fallout 1 en 2 was ik erg fan van, 3 heeft me redelijk geboeid maar haalde het voor mij niet bij 1 en 2.... Ik ben echt benieuwd wat ik van 4 ga vinden!
Man man man...ik wil zooooo graag horen dat we deze tijdens de feestdagen kunnen verwachten, dat zou het echt afmaken. Zo toe aan een game met deze setting.
Owja, deze krijgt ongetwijfeld toch nog een grafische downgrade. Glansrol voor dogmeat in de trailer! Leuk om mijn beste maatje weer terug te zien.
Het leukste aan de hele fallout 4 onthulling is nog dat iedereen van ons te lui Is om een nieuw topic te starten ervoor
Wat denken jullie mensen? Draait het op de Gamebryo/Creation engine of is dit IDtech 5? We zien te weinig van de animaties van burgers in de trailer, maar hoop wel dat het een beetje beter is dan Skyrim. Daarnaast als het IDtech 5 is zou je wel betere lighting krijgen ook denk ik.
Meh, downgrade voor deze toch al niet heel spectaculaire graphics? Denk het niet, althans niet voor PC. Als het met Ubi gebeurt hoeft dat nog niet voor de hele gaming industrie te gebeuren.
Dogmeat is een concept, man's best friend in een wereld vernietigd door de mensheid. Een ander hondenras kan ook. Weet alleen niet of een Chihuahua zoveel indruk maakt.