[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Mods zullen er vast niet komen MS en Sony kennende. Moet zeggen dat mods leuk zijn om een keer te proberen maar mods die ik met Assetto echt veel speel en kwalitatief goed zijn zijn op 1 hand te tellen. Maar zou hoe dan ook wel tof zijn als mods eindelijk hun weg naar consoles vinden.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Goed nieuws voor de consoles! AC is een fantastische game. Nog meer sim dan Project Cars.

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  4. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Dus straks hebben we PC en AC :)

Deze aangekondiging komt voor mij ook echt als een verassing. Ik heb er niet één gerucht over gehoord. Laat het nog maar even duren, anders heb ik PC straks echt voor niks digitaal gekocht ;) (met het idee dat ik de game erg lang erg veel zou spelen).

5. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Voor degenen die het interesseert:

Mijn stuur besteld bij Redcoon was defect en is 17 mei retour gestuurd, aantoonbaar met tracktrace dat dat pakket is aangekomen bij hun. Er geldt een wettelijke termijn van 14 dagen die inmiddels is verstreken om zoiets redelijk op te lossen. Dat doen ze nog altijd niet. Zie eerdere reacties van mede gamers over Redcoon. Trek zelf je conclusie. Ik ben klaar met Redcoon! Wat een pruts bedrijf. En dan druk ik mezelf nog netjes uit.

6. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je er klaar mee bent. Maar goed, er moet natuurlijk nog wel een oplossing komen, toch?

Je hebt het dus met T&T verstuurd (heel verstandig!) en het pakket is daardoor aantoonbaar hun aangekomen. Jij hebt dus volledig aan je plichten voldoen. Nu is het aan Redcoon om tot compensatie over te gaan (hetzij een nieuw product (want DOA neem ik aan), hetzij een financiële vergoeding). Ik neem aan dat je hen dat ook hebt laten weten. Wat is daarop hun reactie geweest? Puur even uit interesse :)

7. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Wel irritant, hoor wel vaker dingen over Redcoon. Heb zelf ook een aantal keer besteld zonder problemen. Het is al een tijdje van Media Saturn (eigenaar van MediaMarkt en Saturn) dus je hoeft je vast geen zorgen te maken.

8. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ja. Vandaag voor de 4e keer gebeld. Klacht vorige week al ingediend. Ik dacht oprecht vandaag geen tegensputteren meer te verwachten gelet op de wettelijke 14 dagen. Maar verde dan " wij kunnen de stand van zaken in het magazijn (duitsland) niet achterhalen" komen ze nig steeds niet. Daar heb ik niks meer mee te maken, ik doe zaken met Redcoon NL. Ik mocht (voor de 2e keer) mn tracktrace bonnetje toesturen. Ik heb gesteld dat ze me morgen op een oplossing bieden. Zo niet, rechtsbijstand maar inschakelen vrees ik.

9. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ps: ik had nav eerder chatcontact het emailadres van de directie gekregen, die heb ik dus nu ook rechtstreeks een mail gestuurd.

10. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Nou... Ze zijn inderdaad eigenaar ja. Maar voor NL maakt dat weinig uit. MM NL doet niets met Redcoon NL. Als er sprake is van samenwerking dan gaat dat allemaal via het hoofdkantoor in Duitsland. De reacties die Surreallistic krijgt bevestigen dat nog maar eens.

11. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja dat is ook zo. Zag dat Redcoon geen stuur op voorraad heeft, dat zal ongetwijfeld de reden zijn dat het allemaal zo lang duurt. Erg frustrerend in ieder geval.

12. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    En dat is dus het irritante aan dit verhaal: toen ik 2 weken geleden contact had, zeiden ze dat er 1 klaar stond voor me, maar dat ze die pas uit mochten leveren als de andere retour was in het magazijn. De nieuwe stond natuurlijk ook in duitsland. Ze noemden toen zelf al een nieuw order nummer per telefoon of chat, maar dat nummer was voor mij niet zichtbaar. Jaja...... fraai spul,daar bij Redcoon. Nuff said. Ik hou jullie op de hoogte.

13. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Misschien even contact opnemen met de geschillencommissie?

14. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik moet ze formeel de mogelijkheid geven het op te lossen. Daar is grotendeels die 14 dagen voor bedoeld. Juridisch gezien is dat een "redelijke termijn". Ik ben nog zo gul om ze na die termijn, alszijnde een rappel, de kans te geven dit netjes op te lossen. Ik wacht morgen nog af. De geschillencommissie moet volgens mij per aangetekende brief. Revhtsbijstandverzekering is 1 telefoontje.
    Met een beetje pech kan het dus heel lang duren voordat er actie wordt ondernomen door Redcoon.

15. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Net even een paar rondes gereden en reed een 1:44
    Snelste Mercedes 190E op Leaderboard is 1:39
    Die 1:28s zijn gereden met een Mercedes AMG DTM dus die 1:47 van je is niks mis mee hoor!

Kan natuurlijk altijd sneller en ik denk dat er hier wel een paar mensen zijn die hem met gemak onder de 1:40 rijden, maar zoals @Insane/Erret en @B Tender al zeiden....Veel oefenen!!

Insane/Erret vindt dit leuk.
  16. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteravond in de career een Endurance Race gespeeld met de GT3 Aston Martin. Na een paar rondjes kwam ik er pas achter dat de totale race 2 uur in beslag zou nemen:D
    Slopend, maar zeer gaaf voor de afwisseling.
    Nu de kartseizoenen voorbij zijn sta ik voor de lastige keuze om mijn weg te vervolgen met de GT3, Formula A of Renault Clio Cup.
    Qua opbouw is de Clio het meest logische, maar die GT3 smaakt naar meer..

17. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Achteraf was het beter om het gelijk met Thrustmaster af te handelen met een email en telefoontje, net als bij mijn gebroken rempedaal.
    Binnen week een nieuwe.

18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Idd. Er glooit echter hoop aan de horizon. Niewe wordt geleverd, aldus de mail van vandaag (in 3 voud)

19. Bonvin Andy

Bonvin Andy Member

Leuk Bevonden:
    0

Idd :) is met de DTM.

Ik heb gisteren eens ghost aangelegd van 1m45 en ben tot 1m46 geraakt. Dus weer goede seconde sneller.

Welke controllerinstellingen gebruiken jullie nu?

Dank je voor de moeite alvast!

20. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Eind van de middag een mailtje dat dat kreng niet meer voorradig is. Toch knap, vorige week vertelede men dat men er 1 voor mij klaar had staan. Zoveel tegenstrijdigheden! Inmiddels geld teruggevraagd en het word teruggestort.

Laatst bewerkt: 4 jun 2015

Deel Deze Pagina