Vier elders ciphers in 1 run! 4!!! En een elemental gun. Die patch heeft echt wat gedaan aan de droprate
Lol 2x 35 PoE gedaan vandaag en 4x de elder cipher bounty gehad en een void scoutrifle. http://i.imgur.com/8dCYS5d.gifv
Ja ja. Btw als jullie dudes nog een 35 willen doen met snipers methode let me know. Mn maatjes hebben geen goede void snipers. Nee Praedyths Revenge is geen HIGH IMPACT sniper rifle Sent from my iPhone using Tapatalk
De fuck? Krijgt iedereen ineens zon Cipher als je Skolas verslaat dan? Iemand die kan toelichten wat er in deze 35 zit en hoelang deze duurt?
Dat was dus die bug fix die in de notes stonden. Voor sommige mensen was ie niet gedropt (door een volle bounty inventory), maar zou hij wel moeten droppen en die krijg je dan nu. Daarnaast is de kans flink omhoog gegaan lijkt het
Merk wel dat mensen deze PoE 35 makkelijker vinden als de vorige. Geen idee wat ik nodig heb maar een 365 FB is meestal genoeg Komend weekend maar ff doen dan! @RVDV en @Maddmonkey tijd dit weekend?
Denk t wel, maar kan ik nog niet met zekerheid zeggen. Anders weet bullet ook hoe die moet en die moet hem nog. Neem mee: 365void primary, void snipers (liefst zo'n hoog mogelijke impact, dus her benevolencr ofzo) en een void machine gun. Titan en hunters zijn de best
Haha ja voor mij alleen in totaal (net gesherpa't met bullet en raafie) zijn er 14 gevallen ofzo in 4 potjes? Echt bizar
Loot ik net een Felwinter's Lie in de Iron Banner. Paar rerolls later, Shotpackage, Smallborne en Final Round. Om @bulletproof010 maar even te quoten, 'ik krijg ook nooit wat!'
Voor smallborne had ik liever - Flared magwell - ligthweight - reinforced barrel of - rifled barrel Shotpackage en final round zijn goed.
Smallborne met final round of Luck in the Chamber is wel goed hoor. Als je dat hebt heb je juist liever een kleiner magazijn.
Matador 64 al een week loop rerollen. Heb eindelijk mn god roll Field choke Shot package Reinforced barrel Luck in the chamber Teveel weapon parts en motes uitgegeven maar fak it. Het is het waard. Nu op zoek naar de ultieme pvp sniper Her Benevolence en Humility rerollen Hallo ik ben Nawa Montana en ik ben verslaafd aan rerollen. Sent from my iPhone using Tapatalk