Deathclaws zijn de bom. Minder de bom vond ik toen ik ze ineens tegenkwam in NV in het begin toen ik even van het pad afweek, hahaha. Ah joh, gewoon VATS aan en koppie eraf knallen. Heerlijk man dat VATS. Ben benieuwd of we nu wel af zijn van die laadtijden zodra we huisjes binnengaan. Skyrim had nog allemaal van die laadtijden.
Lijkt wel of ik Troy Baker hoor aan het einde van de trailer. Opzich leuk aangezien hij vrijwel nooit voor games word gevraagd om zijn stem...... Ahum
Dat is ook voor iedereen anders. Kan wel zeggen dat er teveel titels zijn, maar voor mij persoonlijk niet hoor. Ik heb alleen Until Dawn, Black Ops 3 (heeeeel misschien voor de zombies) en dan hopelijk Fallout 4 dit jaar.
Fallout is een grote naam hoor. Die gaat echt heel veel verkopen ongeacht een drukke periode. Kijk alleen al naar alle mensen die zaten te zeuren om een nieuwe Fallout en gisteren ook helemaal lijp werden toen de trailer er was.
6,5 miljoen views in 24 uur voor een game trailer is ook niet verkeerd De game zal ongetwijfeld goed verkopen!
Ik zie het juist eerder gebeuren dat ze deze in oktober of misschien december uitbrengen en dat juist andere uitgevers besluiten hun game uit te stellen naar 2016, want Fallout is geen kleine jongen.