Voor de mensen die de elder cipher bounty 2x hebben gehad in 1 run, je krijgt uiteindelijk maar 1 wapen. Voordat iemand straks teleurgesteld is.
Klopt. Tactiek met de Swordbreaker Void Shotgun werkt dan niet hetzelfde als met de Found Verdict? Schoot me ineens te binnen namelijk.
Als je tijdens het verslaan van skolas 2x de elder cipher bounty hebt verkregen, heb je bij de laatste stap alleen de keuze uit de 3 wapens. Dus uiteindelijk krijg je maar 1 wapen. Je heb uiteindelijk wel 2x die bounty voltooid maar je krijg de reward voor 1 bounty.
Zo purifier Robes, crest of alpha lupi en lucky raspberry en 5 exotic shards. Ik moet binnenkort maar weer raids gaan doen, puur voor de shards en energy's man wat gaat dat omzetten hard.
Misschien krijg ik dan toch die lucky raspberry .. Purifier robes heb ik al gelukkig, zijn er nog andere nieuwe chest armors eigenlijk?
We’ve seen you backing out of matches on final approach in your ships because you saw formidable opponents on the other team. That tactic could earn you a restriction from future Trials of Osiris events. Please stick it out and fight – even if you know you’re about to be visited by tourists from the Lighthouse. As you were! Yes
Zie ik nu nog steeds dezelfde mappen als bij release langskomen? Dat mensen dit nog boeit verbaasd me...
Ik heb deze game weer eens opgepakt en de game is qua connectie flink verbeterd in de afgelopen maanden. Leuke killstreaks gehaald hier en daar: Voor het eerst sinds maanden weer eens een shooter op de PS4 gespeeld en dat is te zien: die stickjes blijven net te laag voor mij. Moet wel zeggen dat de hoeveelheid aim assist in deze game schrikbarend hoog ligt hoor.
2x flawless. Een solar jewel en een arc scholar. Oh ja en wat esthetisch licht. Lekkah EDIT: oh ja en weapon parts. Ging ik mn humility rerollen. Krijg ik gelijk Ambush Hidden hand Quickdraw (geeft ook sneller ADS) Unflinching Zeer tevreden met deze roll! @Naveen_TR: #XboxOne @destinythegame perfect roll low grade humility for PvP? #Rerolladdict https://t.co/boaOV1N0iF
Netjes man! Solar HC een leuke toevoeging. Heb je de FB, Word en nu de Jewel. Ik moet ook nog ToO doen. Haha..
Krijg net een Matador 64 met de IB. Vandaag ook nog een Ash Factory en een tweede Felwinter's Lie geloot. Praise RNJezus.