Vraag me af of de game dan nog steeds zo mooi was geweest als dat hij nu is. Denk ook dat het dan niet mogelijk was geweest om huizen in en uit te lopen zonder laadtijden. Als dat het geval is dan heb ik die laadschermen er zeker voor over, stoor me er sowieso eigenlijk niet aan. Maps zijn nu ook al immens groot. Als je naar je map kijkt en ziet hoe ver gebieden als bijv. Kaer Morhen en Skellige uit elkaar liggen, dan zou het eigenlijk ook niet kloppen om er 1 grote map van te maken. Deze zou dan immers gigantisch moeten zijn, betwijfel of dat überhaupt al mogelijk is. Denk dat dat de kwaliteit sowieso niet ten goede was gekomen.
Welke keuze heb je gemaakt dan met Bloody baron? Spoiler Bij mij haalde hij zijn vrouw op om naar een healer te gaan, voor de rest is er niet echt niets triest buiten dat gebeurt
Haha echt. Super mooi. Bij mij hing het heel anders (voor de duidelijkheid, heb het hier over de quest Return to crookbag bog ofzoiets) Spoiler Ik koos voor de doll met de roze bloem. Toen werd de curse opgeheven, maar bleek dat het een val was van de Crones, dat, als de curse werd opgeheven dat ze dan vanzelf zou sterven. Toe kon ze nog afscheid nemen van haar dochter en van de baron. Eenmaal terug in Crow's Perch trof ik een baron aan die zichzelf in de binnenplaats had opgehangen -_-
Vind het wel wat omslachtig dat je twee verschillende blacksmiths heb. Nu zit ik me kapot te zoeken naar een weapon blacksmith zodat ik arrows kan maken.
How so? Daarnaast dat andere blacksmiths niet op de map worden aangegeven, terwijl ik er meerdere ben tegengekomen.
Yeah. Beste was geweest om het gewoon op zijn Elder Scrolls aan te pakken, of eigenlijk zoveel andere RPG's. Blacksmith is gewoon waar je zowel wapens als armor kunt smeden, klaar.
Begrijp in ieder geval dat de nieuwe patch online staat en de xp bug is aangepakt. http://www.psonly.nl/nieuws/37733/Nieuwe_patch_Witcher_3_nu_beschikbaar/
Menu's zijn nu ook veel beter, tekst en pictogrammen zijn een flink stuk groter geworden. Prima developer!
Volgende week komt de Xbox One patch. Ik zag op Dualshockers dat het idd veeeeel beter te lezen is allemaal. Ben benieuwd of ze ook wat aan die laadtijden hebben gedaan, maar ik denk het nog niet. Check de verschillen hier: http://www.dualshockers.com/2015/06...eenshot-comparison-a-much-more-readable-game/
ik heb hetzelfde gedaan.. ook die roze bloem genomen Had wel ff terug opnieuw save geload voor andere keuze maar die was niet beter
Spoiler Die kinderen zijn opgegeten door de Crones bij die keuze. Ik heb trouwens een week al niet meer gespeeld, had niet echt de motivatie meer om door te spelen na Velen... Vanaf volgende week vakantie dus dan maar weer eens verder gaan.