Nou ik dat zeker eens testen, heel aardig om het te delen. alleen zoals Beltoni al aangeeft is het denk ik niet de Mclaren setup.
Net weer even time trial gedaan maar ik vind het zo irritant dat ik daar niet kan tunen. Duurt gewoon zo 2/3 minuten voordat ik weer kan racen als ik iets wil aanpassen. Kan wel practice doen maar dan zijn mijn banden alweer rood na 1 rondje. Kan wel op mediums gaan rijden maar volgens mij heeft dat ook weer inlvoed op afstelling.
Volgens mij had ik gelezen dat ze dat ook willen aanpassen. Dat je ook in Timetrials gewoon naar de setup kunt gaan.
Verdikkie, ik denk dat ik door haastigheid de verkeerde heb laten zien.. Ik rijd in career momenteel in de M3 GT4. Dadelijk thuis ga ik checken of jullie het juiste filmpje hebben. Sorry jongens
Dat zou wel handig zijn, vind time trials nu teveel gedoe. Misschien moet ik ook wel gewoon maar in practice gaan tunen. Las trouwens ergens dat wanneer je damage & malfunctions uit zet dat je dan ook je radiator inlaat helemaal gesloten kan houden omdat je motor toch niet kapot kan. Als dat waar is moeten ze dat er ook gewoon uithalen, dat slaat echt nergens op... Dat betekent dat je je auto zo kan tunen dat hij de snelste ronde rijdt maar in het echt binnen no time z'n motor zou opblazen. Dat is nou niet echt realistisch...
Natuurlijk niet, maar die tijden staan wel op de leaderbords. Dat soort dingen worden dus wel beloond.
Ik vind het niet zo'n probleem. Ik denk dat je op de meeste tracks wel een rondje kan rijden met gesloten radiator zonder dat je motor opblaast, dus zo onrealistisch is het ook weer niet.
Uhu, mee eens. Vroeger was het ook heel gebruikelijk in de Formule 1 om in de kwalificatie de turbodruk enorm op te schroeven voor één snel rondje. Met zo'n afstelling was het ondoenlijk om een race uit te rijden, maar op één rondje was je er sneller mee, zonder dat je motor in de soep liep.
Ja voor time trials is het misschien niet eens zo'n groot probleem maar hetzelfde geldt dus ook in online lobby's. Volgens mij stonden schade en malfunctions altijd uit wanneer we met de caterhams gingen rijden maar dan kan je dus ook gewoon je auto zo afstellen dat hij sneller gaat.
Gaat niet alleen om schade maar ook om performance. Als jij je radiator afsluit dan ga je in eerste instantie sneller. Maar ook zonder schade wordt je motor heet en zonder radiator wordt je motor zo heet dat je per rondje power gaat verliezen. Je kan dat dus alleen doen als je elke 2 laps op restart klikt.
ik kan bevestigen dat het setupfilmpjd dat ik poste bij mn mclaren hoirt. Rechtsboven staat vermoedelijk bmw m3 omdat dat mn careerauto is. edit of toch niet,.. 1 sec.
Lijkt me niet. Bij banden geeft 'ie aan GT4 en ik weet best wel zeker dat je bij de McLaren Front Downforce kan instellen.
Uhu je hebt gelijk. Ik ging nu weer naar 'tune setup' van m'n Mclaren ingame (dacht ik) en ik zag dezelfde getallen als in het videootje, maar dat bleek nog gewoon de BMW te zijn die ik aan het tunen was. Gelukkig reed ik daar pas weer mee sinds gisterenavond en heb ik niet de hele tijd aan m'n BMW getuned terwijl ik met de Mclaren bezig was. Hier de juiste video: http://xboxclips.com/AZT B Tender/17ffe778-d346-42c5-8386-9ddf9e9b51f8 Rijd je ook mee @perenpluk ? 1.59:213
Nu ook met een video erbij Qua tips wil ik meegeven... rijd nette ljinen, gebruik de ruimte, en ga enigszins progressief op je gaspedaal staan in plaats van die overal gelijk 100% in te drukken. Daarmee geef je de auto de kans om zich bij uitkomen bocht te 'zetten' en kun je de lijnen die je in gedachten hebt veel makkelijker rijden.
Je merkt gewoon dat de auto lekkerde een bocht doorkomt als je niet als een gek pedal to the metal doet. Gewoon rustig gas in trappen. En met remmen geldt het net andersom. Als je hard rijdt kun je vol in de ankers om die steeds wat meer los te laten als de auto meer vaart verliest. Merk je echt goed dat dit helpt. Hoe harder de auto rijdt hoe meer downforce en dus hoe harder je in de ankers kunt...