Laatste tijd niet zoveel meer met gamen bezig, maar kon het toch niet laten als TES fan om deze te bestellen voor de Xbox One. Ken zelf verder nog niemand die hem ook gaat spelen op de Xbox One, dus als er meer mensen zijn ben ik wel in om samen op pad te gaan door Tamriel haha. Nog nooit een MMORPG gespeeld, maar lijkt me niet dat hij leuk is om in je eentje te spelen toch?
Komt ie morgen al uit ?!? Ik dacht later. Ga hem zeker spelen (PS4), maar eerst TW3 uitspelen, dus dat duurt nog wel ff ...
Denk dat het sowieso wel een maand of 2 en een paar patches duurt voordat de game een beetje normaal te spelen is. Op de pc zitten er nu nog steeds bugs in die er tijdens de beta ook al in zaten. Verwacht de eerste paar weken op consoles ook grote problemen, hoop voor de mensen die hem gaan halen dat ik het fout heb.
Morgen zal het ongetwijfeld niet te spelen zijn ... al is er wel een day one patch van 17gig dus de disc spelers die overdag werken zullen pas s'avonds laat of overmorgen kunnen beginnen Digitale versies kunnen over 5 uur al los gelukkig Factie is ook belangrijk, dat bepaald uiteindelijk met wie je kunt spelen.
Ik zal inderdaad morgenavond pas kunnen spelen (disc versie). Het is wel handig als degenen die het wat uitmaken even een factie afspreken voor morgen met elkaar. Mij maakt het niet uit, ik kan elke race met elke factie gebruiken, dus het is mij om het even.
http://deltiasgaming.com/2015/06/01/best-race-and-class-choices-in-the-elder-scrolls-online/ Hier word duidelijk de betere ras keuzes per klasse uitgelegd voor degene die er nog niet uit waren
Ik ben op de PC gelukkig nog geen bugs tegengekomen, alleen veel laadschermen om in de game te komen. Deze duren ook nog best lang, terwijl ik alles op Ultra heb staan en qua spel speelt dat soepel. Het spel zelf is heel goed te doen hoor nu, en de kleine irritaties bijt je je zo doorheen, maar ik heb ze nog niet ervaren. Ja, de questmarker misschien als enige, maar ook maar af en toe.
Ik haal op de PS4 bijna nooit mijn volledige downloadsnelheid. Valt me op dat het 's ochtends (Nederlandse tijd, uiteraard) altijd veel sneller lijkt te gaan dan in de avond. Geen flauw idee waar dat door komt, miss heeft het met drukte te maken ofzo.
Ik heb hem vanochtend om 10:00 bij de MediaMarkt gehaald (Xbox One), inmiddels zitten we op 79% Maar een beetje http://www.reddit.com/r/elderscrollsonline en http://forums.elderscrollsonline.com/en volgen... 16:26 - 80% 17:25 - 81%
had een dienst geruild met mijn stomme kop, dus vanmorgen nog om snel 9:30 opgehaald voor het werk. dus vanavond eerst maar installeren. hoop dat het een beetje snel gaat. heb er wel stickers bij voor op de xbox one
Benieuwd naar jullie impressies. En dan vooral over hoe de quests zijn, de sfeer, combat en graphics.
Ligt het aan mij of heeft deze game geen subtitles? Sommige NPC's zijn soms erg slecht te verstaan namelijk
Blij dat ik hem vanochtend al gehaald en geinstaleerd heb voordat ik naar me werk ging. Staat gepatched en al klaar om straks te starten.