Die staan er weer los van, dit was een patch + weapon pack en straks komt er waarschijnlijk nog een mappack. De 4 maps die nog gaan komen zijn zeer waarschijnlijk de community map (zie filmpje) en Golmud, Zavod en Shanghai bij nacht. Dan nog 1 of 2 patches en dan is de game eindelijk af en klaar om gereleased te worden!
Alles wat nu nog uitkomt is gratis. Ik hoop dat ook dat de maps in de 'normale' map rotatie worden opgenomen en dat het geen losstaande mappack wordt.
Enige nadeel is de hoeveelheid kogels en de jams tijdens het schieten maar de rpm is echt baas en je sloopt echt alles als die dus niet jamt
Misschien wel de beste update van deze hele patch! Had nog geen TDM gespeeld met de nieuwe patch, maar ik ga het nu zeker weer wat vaker spelen.
Het is weer dubbel XP en ik heb weer wat uurtjes gespeeld met de nieuwe patch. Kan nu zeggen dat de 5 nieuwe wapens eigenlijk niet zoveel toevoegen. De Groza-1 is schever dan scheef en de AN-94 werkt maar goed in bepaalde situaties. Die Mare's leg was ik na 1 kill al zat van en support speel ik nooit. Dan blijft er alleen de Groza-4 nog over die wel oke is voor CQC. Mijn grootste en enige klacht is hoe goed shotguns geworden zijn nu. Met een full choke erop is het een OHK tot wel 25 a 30 meter. Lockers is nu gewoon weer niet leuk meer terwijl ze eindelijk die hele explosive-spam-gate gefixed hadden. Mijn laatste potje bijvoorbeeld, 17/64 mensen hebben een shotgun als beste wapen. Dan nog de mensen die uit frustratie halverwege ook maar een shotgun zijn gaan gebruiken. Voordat je door hebt dat ze een shotgun gebruiken ben je alweer dood nu.
Wat een vette map! Ook al in een ver gevorderd stadium zo te zien. Volgens mij zijn ze nu ook aan het testen met CTE op de X1. Schijnt straks 44 GB te worden en komt dan direct met de nieuwe night maps (op CTE eerst nog dus). Edit: Lucky kill
Iedereen die premium heeft EN in de preview zit heeft nu een CTE uitnodiging. Om die te accepteren hoef je alleen maar de enquête in de preview app in te vullen. Je kan hem nog niet downloaden.
Zojuist bericht van xbox live gehad over CTE: Xbox Preview Program: Your token to access the Battlefield 4 CTE Program is here. Choose Redeem Code on your Xbox One to play. Have fun! XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX
Ben benieuwd wat ze nog van plan zijn met de CTE, het is grappig maar ik speel het toch bijna nooit, ik ga liever verder met mijn normale account
Ik ben al een paar maanden 140 en heb bijna alle wapens op 500 kills . Ga de komende tijd waarschijnlijk alleen maar CTE spelen om de nieuwe maps uit te testen.