M'n ToO Hunter is ook zo goed als klaar, enige wat die nodig heeft is wat meer +INT gear. Dat komt allemaal wel. Iron Banner moet ik nog steeds doen, helaas. Al is het alleen maar voor de Shotgun en de Shader. Komt allemaal wel. Verwacht Destiny nog wel even te spelen
Gewoon een shotgun godverdomme! ... ben echt een casual geworden. Kan me nog herinneren dat ik een KinderGuardian @Graveheart met moeite door de Raid's heen moest stampen voor een FB. Man man man ... wat is hij toch snel groot geworden.
Mischien.... Uhhu je had m toch makkelijk Vorige week kennen doen... Maar goed vanaaf dan ff doen ?? Ben je er gelijk vanaf joh
@Hybrid bedankt voor de tip gister , we hadden het gelijk gehaald , werkte vooral goed met een shotty speelde zelf nl met de Matador
Gisternacht nog even wat Trials gedaan met wat vrienden voor de lol. Maakte ik een zieke Quickscope kill Speelde ik een van m'n beste games Trials (24-6) Ronde 7 en 9 zijn het spannends the clutch is real! Voor de mensen die niet zoveel tijd hebben: Ronde 7 (8:39) ronde 9 (12:30) Deze game is handig om te checken voor de mensen die beter willen worden in Trials: - De game duurt de volle 9 rondes (komt niet vaak voor in Trials) - Veel rondes komen aan op de capture(komt ook niet veel voor) - Je ziet mij veel gear en weapons switchen omdat ik mn strategie aanpas op de tegenstander na 2 rondes heb ik al een effectieve counter - Je hoort mij callen en communiceren met het team - Je ziet hoe ik flank en hoe mn teammates afleiden - Je ziet hoe belangrijk reviven is en hoe wij daar soms cruciale fouten maken en de ronde verliezen. (In ronde 7 winnen we juist door cruciale revives) - Je ziet hoe belangrijk revive georienteerde gear is - Je ziet hoe wij Supers timen en coördineren - Sunsinger self revive en hoe daarmee om te gaan - Defender Titan is niet handig voor ToO dat wordt twee keer bewezen. - Blink shotgun strategie - Ronde 9. 6 kills in 10 seconden. Het hele team twee keer gekilled. Dafuq (Note: Het filmpje duurt ongeveer een kwartier)
Skolassss neer, met Black Hammer was het echt goed te doen. 2 Cyphers gehad, maar dat zal die bug nog wel zijn. @Maddmonkey @thiez Lekker gedaan boys.