Eigen tune, wel van deodorant gewisseld. Ik zag in het rondje dat zowel Tender als ik nog niet helemaal foutloos waren. Wel merkte ik dat ik het snelste rondje nooit in de 1e ronde rij, maar altijd rond de 3e of 4e ronde. De tijdwaarneming vermeldde wel dat als het rondje perfect is, dus alle snelste sectoren uit alle gereden rondjes bij elkaar opgeteld, de virtuele hotlap een 1:58:8xx mogelijk moet zijn. Ik betwijfel of ik de rij-skills heb om dat perfecte rondje te rijden. Ik verlies altijd wel 1X net ff de focus in het rondje. Ik kan wel altijd 1 sector snel zijn en dan in de andere sectoren tijd verliezen door foutjes. De jump van 00.00:200 (2/10) kwam elke keer door een klein aanpassing in de tune waardoor je weer wat extra vertrouwen in de wegligging van de auto krijgt, zodat je de apex vol kan aansnijden. Ook de controle bij het uit-accelereren in een bocht is cruciaal. Ik heb geen clipje of een beschikbare tune omdat mijn resultaat op 65% tune en 35% rij-skills berust en ik dit voordeeltje wil behouden. Bij B Tender is het juist het tegenovergestelde en kan hij het zich veroorloven gul te zijn met zijn tune Ik moet het verouderings/ontbindingsproces van mijn lichaam compenseren met broze en verdampende tuningkennis.
Net weer veel te lang zitten kloten met de Mclaren, denk dat hij nu wel klaar is om een beetje te kloten met time trials. Heb pas een handjevol rondjes gereden in time trial mode maar het gaat een stuk beter. Volgende keer kan ik even gaan kijken wat voor tijd ik neer kan zetten. Had de tune van Tender nog even uitgeprobeerd, stond in de eerste bocht alweer achterstevoren... Na lang kloten kwam ik er achter dat mijn assists op uit stonden ipv real... Ik vraag me af waarom hij dat soms veranderd. Moet eigenlijk gewoon elke keer kijken of de instellingen wel goed staan voordat ik begin met racen.
Klopt, dat is een bug die er ook met 1.4 uit gehaald wordt meen ik. De setup wil wel eens vergeten worden.
Ja ze zijn er volop mee bezig. Mja als ze een patch klaar hebben dan moeten er eerst nog 12 miljoen mensen naar kijken voordat MS zegt, het is goed release het maar.
Even uit interesse: op welk platform speel je? Je tijd staat namelijk niet op de One leaderboards. En speel je met stuur of controller?
Welkom. Alle platformen zijn inderdaad toegestaan. Je moet wel in Time Trial rijden en laat dat ook blijken in je screenshot.
Terug uit zweden. Loop wel een dikke week achter dus zit nog meerdere seconden (2.01.xxx) achter de kopgroep. En van tuning heb ik al helemaal geen kaas gegeten. Dus hoop dat ik er nog wat van kan maken
Nee hoor. loopt nog steeds. tot en met zaterdag in deze opstelling. ook een leuke. iemand heeft alle 69 wagens gebruikt om een tijd neer te zetten.. http://forum.projectcarsgame.com/sh...69-Cars-Tested&p=968396&viewfull=1#post968396
OK top. Ga ik er ff voor zitten. Ben echt een noob in het tunen maar heeft er iemand tips. Bijvoorbeeld wat zou de McLaren sneller kunnen maken qua afstelling? Waar is de meeste tijd mee te winnen? Is dat de remafstelling of de bandenspanning bijvoorbeeld?