Merk het ook bij mezelf hoor, ik heb het inmiddels wat te druk om te gamen maar op het zelfde moment voelt de E3 nog steeds als die kerstperiode voor games. Dus ik kijk er zeker naar uit alleen ga ik dit jaar niet elke persconf bekijken. Wel hoop ik dat we genoeg nieuws te zien gaan krijgen en niet dat het alleen maar vervolgen zijn.
Tja mensen doen wel lacherig over The Last Guardian. Maar The Guardian is doorgaans een kwaliteitskrant. Daarnaast verwacht ik wel dat Sony uit het niets 1 of 2 games gaat aankondigen. Vorige jaar was dat LBP3. Dus ja, ga er niet van uit dat Last guardian wordt aangekondigd. Maar zou er ook niet vreemd van opkijken. Wordt fucking tijd Ga er sowieso vanuit dat er 1 of 2 games worden aangekondigd. 2 uur lang zonder aankondigingen...nahhh dat gaat Sony ons niet aandoen denk ik.
TLG is natuurlijk een lacherig verhaal omdat die game vorig jaar helemaal afwezig was en dat jaar daarvoor ook sorta... Sony geeft totaal geen duidelijkheid over die game en dat is toch best wel gaar voor de mensen die erg naar die game uitkijken. Al kunnen we dit ook over Beyond Good and Evil 2 zeggen.
Nog het triestste vond ik dat Ubi twee jaar terug met die pig uit BG&E teasede vlak voor de E3. Ratchet & Clank
Ziet er erg goed uit Paar gifjes Spoiler Jammer dat Ratchet pas in 2016 uitkomt. Heb de games kapot gespeeld op de PS2 en PS3. Dus deze gaat er zeker komen. Dacht eerst dat het om een standaard remaster ging... maar nu lees ik dit. Goed nieuws
R&C serie kapot gespeeld op de ps3, wie weet over een jaartje ofzo maar eens kijken of een ps4 dan de moeite waard is, grafisch ziet die game er top uit!
LBP is toch ook niet echt 'uit het niets' als het een 3e deel is in een succesvolle serie? Net wat Nightbringer zegt, ik hoop ook dat ze eens een keer met nieuwe games komen en niet alleen maar vervolgen. Een Halo 5 is leuk, maar ik wordt er niet meer warm van. Ook Assassin's Creed 12, Far Cry 7 of de nieuwe CoD: Hyperspace zit ik totaal niet meer op te wachten. Wat dat betreft is de rek er imo wel een beetje uit wat betreft gaming. Toch ben ik zelf ook weer schuldig aan het hele gebeuren, de enige game waar ik sinds lange tijd weer enthousiast van word is Fallout 4 en dat is ook gewoon een sequal.
Fallout 4 mag wel wat meer bieden dan Fallout 3 met wat meer van hetzelfde, al kijk ik toch wel uit naar die game. Halo geeft me nog steeds kippenvel en tsja ik zal deeltje 5 toch wel kopen, maar ik zou graag gewoon nieuwe IP's zien of oudere IP's waar ze weer wat nieuws mee doen (zie Killer Instinct). Maar gewoon iets nieuws iets anders zou tof zijn.
Ik bedoel meer aankondigingen die weinig mensen hadden zien aankomen. Zeg maar zoals Watchs Dogs 3 jaar terug. Kan het ook verkeerd hebben. Maar voor zover ik weet waren er voor de E3 van vorig jaar geen geruchten dat er een LBP voor de next-gen aan zat te komen. Dus voor mij kwam het in ieder geval best als een verrassing.
Damn, de nieuwe Ratchet & Clank ziet er geil uit....must have. De Future games op de PS3 waren en blijven topgames...leuker dan de eerste trilogie op de PS2...
Tja, dat vraag ik me ook af. Maar hier ben ik ook erg blij mee. Ik hou van platformers maar ik heb weinig met LBP. Ik hoop dat er in de toekomst nog meer Ratchet games gaan uitkomen op de PS4. En damn... wat zou het vet zijn als Naughty Dogs een Jak and Daxter game gaat uitbrengen op de PS4 (of een Crash Reboot). Ach ja, dromen mag altijd.
Merk dat inderdaad ook wel ja. Niet dat ik er nou heel lang zit, maar toch lijkt het hier veel stillen dan jaren geleden. Merk dat ook wel in de verkoopafdeling. Jaren geleden liep dat voor mijn gevoel veel beter en had je zo je spul verkocht, maar nu zie je soms bij een bepaald gedeelte dat er een week niet is gereageerd.
Komt omdat het nu zo onoverzichtelijk als de pest is nu de helft is overgestapt op de PS4. De ander helft heeft nog een oude generatie heeft en de derde helft (ware Xbox gebruikers) koopt hun games digitaal. Ik baal zo vaak dat wanneer ik eindelijk de titel zie die ik wil en dat ie dan weer voor de PS4 blijkt te zijn . Al die mensen die hun ziel hebben verkocht aan de duivel om op launch een paar euro te besparen .
Sony to Devote ‘around half’ of E3 Booth to Morpheus, ‘Big push’ at Presser http://vrfocus.com/archives/16369/project-morpheus-e3/
Dat gezeik met die virtual reality zooi, doe mij maar gewoon ouderwetse games op m'n verouderde televisie met een controller in de hand.