Fok deze Honest trailert. The Lost World is de fucking bomb. Beter dan deel 1 imo. En de special effects in deze flick zien er beter uit dan die meuk van Jurassic World.
Well, we clocked the T-Rex at sixty miles per hour. Die reactie die volgde, geen vervolg kon dat evenaren. De scene in de keuken, de kop van dat meisje met die drilpudding. Teveel redenen waarom het eerste deel altijd de beste zal blijven.
Ja deel 1 is ook fking baas. Maar deel 2 heeft voor mij meer nostalgische waarde. Deel 3 bestaat niet.
http://www.nu.nl/film/4066678/dracula--en-lord-of-the-rings-acteur-christopher-lee-93-overleden.html Saruman overleden.
Jurassic World was gruwelijk. Nostalgie en alles. Plot is wat je verwacht maar de rest vd film is zoveel beter dan ik had verwacht.
Probeer overigens maar niet Kingsman te zien via Popcorn time: Spoiler De twee leukste stukjes met prinses Tilde hebben ze eruit gehaald. Als ze zegt: You can fuck me in the asshole, dat word geskipt. Als Eggsy uiteindelijk die cel in gaat, en je haar kont zou moeten zien, dan gaat het beeld naar links. Dit is dus ook gecensureerd. Het is weer geweldig Amerikaans gedaan.
Erg leuk, dit US-bashen; echter is de Amerikaanse Blu-ray uitgave gewoon ongecensureerd. De versie ie 'Popcorn Time' host (geen flauw idee dat werkt) is afkomstige van een andere, internationale Blu-ray bron.