Dan wel ja, maar goed... we zullen zien. @Juunanagou: Tijdelijk ja, dat is de pest altijd. Daarna mag je 't lekker uitzoeken.
Dat geklooi met die DLC maps die lang niet iedereen kocht (ikzelf eerlijk gezegd ook niet altijd) was ckr irritant, hoop dat ze nu echt alles gratis releasen zodat dit voorkomen wordt. Battlefield-achtige BTB zie ik helemaal zitten, is sowieso altijd al mijn favoriete playlist. Als ze het opschroeven naar 24v24.. Dit was voor mij al de titel waar ik dit jaar het meest naar uitkijk, ben nu alleen nog maar meer gehyped.
Hoop meer op Halo-achtige BTB van mij hoeven ze niks van een andere game te kopieren want de BTB was altijd het tofste in Halo games.
Zeker, zeker. Bedoelde ook niet dat ze Battlefield moeten gaan kopiëren, zei het miss verkeerd. Halo moet gewoon Halo blijven, denk niet dat ze na Halo 4 (met die loadouts enzo) diezelfde fout nog een keer maken. Mag ik tenminste hopen. Bedoelde eigenlijk te zeggen dat BTB eindelijk echt Big moet worden. Dus wel gewoon in de Halo stijl, maar dan met veel meer mensen en grotere maps.
Als het iets in de trend is van invasion maar dan wel goed uitgewerkt dan wordt ik wel heel erg vrolijk #MAANDAAAGLOS
Haha, invasion was echt raar. In Reach bèta best veel gespeeld en in de uiteindelijk game was het gaar en compleet dood.
Klopt en volgens mij hadden ze ook wat aan de gameplay veranderd. Speelde toch anders. Als elite blijft trouwens wel lachen.
Heeft iemand hier Star Wars: Republic Commando gespeeld? Die team commands in de campaign schijnen net zo te werken in Halo 5.
Hmmm...ik zie er eigenlijk geen H5 en Reach in, vooral H4 zie ik erin terug. Maar het is wel mooi. Het lijkt qua lighting en alles redelijk hetzelfde te zijn als Halo 4 (TMCC) en de character models qua detail net wat mooier. Maar dit zijn maar een paar screenshots, afwachten hoe het er echt uitziet volgende week. Maar zo niet, het is nog steeds mooi. Oh...moar!
"Going forward, you will never see a Halo game coming out without a beta. [Master Chief Collection] was obviously painful for our fans and for us. But it won't happen again," Ross added. Als Bonny het zegt dat moet het wel goed komen toch
Ik zie er toch wel echt H5 in , door de verschillende helmen doet het me ook wel weer wat aan H3 denken.
Ik ga niet meer hyped worden voor deze shit. Ze promoten t als Chief vs Locke en iedereen is er hyped over maar ik heb geeneens een godsidee wie de F Locke is. Het is duidelijk dat Halo bij mij opgehouden is met leven na Reach..