[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

1. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Ik ga eens die High Stakes qwent quest doen :eek: iemand die al gedaan?

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Die Allgod....trol....is dat alles? Of komt er nog meer weg bij hem later? Want dit was een idioot korte quest.

3. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    1,5 uur over gedaan lol

4. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Haha, hoe dat beest z'n eigen naam uitzingt. Ging echt kapot toen ik hem voor het eerst zag. Daarna ging hij kapot.

PineaPPle JOE vindt dit leuk.
  5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hehe, hij kan ook goed schilderen ;)

6. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    De DLC van deze week:

Laatst bewerkt: 10 jun 2015
  7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Jup, gisteren gewonnen :) Nog best wel tricky, vooral die tweede match met d'r spykaarten de hele tijd! In de finale had ik echt dikke mazzel, de NPC deed echt twee moves die helemaal nergens op sloegen :+

Die twee War Horns waren z'n laatste twee moves, als ie daar nou eentje van op zn Close Combat rij had gegooid had ie gewonnen. Maarja, ik klaag niet :+

8. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Whuuttt rare AI. Lekker hoor :)

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hoe speelt de PS4 versie op dit moment? Lees dingen over problemen met de framerate, soms zelfs maar 20 fps.

Speel de game nu op de PC maar het lukt niet om te wennen aan het 'gamen' op de PC. Vind het zo'n heisa iedere keer, waardoor ik pas 6/7 uur gespeeld heb.

10. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Heb sinds de release eigenlijk nog nergens last van gehad op de PS4. Geen problemen met de framerate, bugs, helemaal niks. Uitgezonderd die XP bug, die was wel lelijk, maar daar heb ik zelf maar 1x last van gehad. Was volgens mij ook op alle versies, dus niet alleen de PS4. Is ondertussen ook alweer gepatched.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ook nergens last van. Speelt super lekker. Heel af en toe lichte frame drops, maar overall pretty smooth.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Alles toppie, enige grote ergernis die groter en groter begint te worden...

Die hoeren 1 minuut durende laadtijden. Helemaal irritant met de twee laatste difficulties. Je gaat bij sommige gevechten zeer snel dood en dan kun je weer naar dat kutscherm kijken een minuut lang. Was dit een beetje minder geweest, laten we zeggen....10 a 20 seconden, dan zou ik het blijven proberen om diegene te verslaan. Nu geef ik het op en kom op een hoger level terug en sloop hem/haar dan. Hopelijk komt een verbetering voor dit in patch 5.

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik stond ergens in een giftig moeras en welke kant ik ook op ging ik ging dood... en dat moest ik natuurlijk allemaal proberen inclusief de fire spell (ook dood want boem) voordat ik een potion nam. Zucht.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben ik Novigrad als level 17 snel de mainquests van level 12 aan het doen, om geen exp te missen, krijg je zoveel dat ik binnen no time op 18 zit en vanaf dat moment krijg ik maar 5 exp per quest stap :eek:. Erger nog, er spawnen twee quest gedurende die questline en die zijn level 9! Bye Bye exp ...

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Nou einde van de wereld zeg.
    Ik kom steeds meer bugs tegen mensen die meter boven de grond zweven enz. beetje jammer wel.

16. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Nou einde van de wereld zeg :+
    Maar inderdaad ook al een paar keer gehad dat mensen boven de grond zweven.

Weet iemand ook hoe je aan horse armor kan komen? Of komt dat vanzelf als je verder in het spel komt.

Servantes vindt dit leuk.
  17. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Speel je later in het spel vrij ;) je kunt het ook kopen btw

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Kun je nog terug naar White Orchard om de missables te halen, zoals die Gwent kaarten kopen enzo?

En @BigKabuto, ik voel je wat betreft de laadtijden. Ik liep bij de eerste 2 quests al bijna vast (die ghost en griffin) omdat ik 2 levels lager was. Na 10x dood te zijn gegaan en de hele tijd naar het laadscherm te kijken heb ik het die dag ook maar opgegeven. Mijn oplossing is inderdaad ook de uitdaging uit de weg te gaan en side quests doen tot je op hetzelfde level zit.

19. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Vooralsnog is het niet mogelijk, maar ze gaan het volgens mij wel patchen

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik lees net dit:

NOTE 5: After you leave White Orchard at the end of the Prologue, you will not be able to play against the Scholar in the White Orchard Tavern when you return, for he leaves the game. Thus, his reward [Zoltan Chivay] is highly missable. With all of this in mind, simply remember to beat the Scholar some time during the Prologue to claim whichever card he generates in your playthrough.

NOTE 6: During the Prologue, you will eventually get into a nasty fistfight inside the White Orchard Tavern. After this fight, you will no longer be able to buy cards from the Innkeeperess or play against the Scholar. Make sure you beat the Scholar and claim his card as soon as you enter the settlement of White Orchard to prevent missing his reward card. Likewise, make sure you purchase the Innkeeperess' cards as soon as possible. Patch 1.04 of the game is scheduled to move her cards over to the White Orchard Merchant post-Prologue however.

Verder zijn alle missables wel redelijk goed te halen (7 in totaal, inclusief deze). De 'Card Collector' achievement laat ik dan maar voor wat het is. Ik kan nog wel een save van 1-2 uur terug gaan, maar heb toch niet zoveel zin in deze achievement.

Deel Deze Pagina