Thanks. Lijkt mij super vet om te hebben. Vind het sowieso gaaf om je character een beetje te customizen en vette armor te verzamelen. Heb nu ook dit vette kapsel voor Geralt (en dan met baardje) Spoiler
Ik vind die verschillende baarden trouwens wel wat tegenvallen, heb het zelf maar bij een mooie, volle baard gelaten. Dat is iets waar ik me ook een beetje aan erger. Lijkt wel alsof ze ervanuit zijn gegaan dat iedereen maar door die main story heen rushed. Wanneer je op je gemak al die side-quests doet, word je al heel erg snel een te hoog level voor de main-quest. Voel me nu steeds een beetje gedwongen om te stoppen met free-roamen en verder te gaan met de main story, vind ik wel jammer eigenlijk.
Op welke difficulty spelen jullie dan? Voor mijn gevoel is het niet zo erg om op Death March een paar levels hoger te zijn dan de quest, al ben ik nog lang niet zo ver.
Ik speel hem zelf op normaal. Wil hem eigenlijk 1 niveau hoger spelen, maar heb (zoals sommigen hier ook al zeiden) geen zin om constant tegen die lange laadschermen aan te kijken.
PSies, ga ik dus al noodgedwongen aan de main quest beginnen, spawnen ze ook nog een slower level quests dan die main quests. Dat is toch niet logisch ? Speel op de derde moeilijkheidsgraad. Prima te doen, hoef niet te vaak te laden gelukkig ... Zelfs een keer als level 15 een level 23 beest gekilled (had een doodshoofdje) ...
Ja inderdaad, laat ze daar maar aan werken net als de laadtijden. Waar ik gisteren steeds doodging was ik zelf 2 levels lager. Best te doen, maar ik hoefde maar een paar tikken te krijgen en ik was dood. Verminder die laadtijden en ik blijf zulke quests retryen, hell yes.
Laat ze niks doen aan die laadtijden! Want dan krijg je gewoon dat ze je eerder beeld geven en dat er dan (in beeld) nog van alles geladen moet worden. Breekt totaal de immersie.
Ik heb net de patch gedownload op de One. Echter, ik lijk nu last te hebben dat ik mijn game niet meer kan saven, heel vreemd. Anderen last van gehad? Edit: en nu vriest mijn game ook als ik naar het 'load game' scherm ga. Lekker is dat zeg, een uur progress weg.
Wat zijn die Siren's vette beesten zeg! Kwam ze tegen op de zee nabij het grote eiland van Skellige. Komen op je afvliegen met zo'n gruwelijk vet gekrijs
Geen heel bijzonder filmpje, maar ergens halverwege begint die Bieber over 'I turned off the minimap...'. Ga ik straks ook eens even proberen. Misschien af en toe wel even de grote map tevoorschijn halen, maar niet de hele tijd blind op je minimap staren.
Kan ik je alleen maar aanraden. Ik heb volgens mij maar 2 dagen met die minimap gespeeld, sindsdien uitgezet. M'n ogen dwaalden de helft van de tijd af naar die minimap, echt zonde aangezien die wereld zo mooi is gemaakt. Pak nu gewoon steeds die grote map erbij, met de PS4 controller kun je daar direct naar toe door naar boven te vegen op die touchpad. Speel nu trouwens helemaal zonder HUD, heb alles uitgeschakeld. Maakt de sfeer echt zoveel beter.
De map kan ik me nog voorstellen, maar ook je health bar?Nee toch? Ik wil toch echt wel weten wanneer het weer tijd is om een potion in te nemen namelijk. Ik vind die minimap wel handig voor grote steden zoals Novigrad. Ik mag graag elk huisje waar ik in kan bezoeken en wil nog wel eens effe verdwalen en vergeten welke huisjes ik allemaal gehad heb.
Gisteren voor het eerst naar Skellige gevaren op level 17 (had er een missie van lvl11 staan dus dacht die snel te doen). natuurlijk na 2 vraagtekens al snel op lvl 18 damnit! moet wel zeggen dat ik Skellige al cooler vind door de viking achtige bevolking! Ik probeer ook zoveel mogelijk low level missies bij te werken maar anderszijds maakt het me niet uit om geen XP te krijgen.. het gaat om de ervaring en het verhaal van de missies.. niet de XP
Health bar zie ik altijd alleen tijdens gevechten of wanneer die niet meer helemaal vol is. Weet uit m'n hoofd ff niet of dit standaard zo is in de instellingen of dat ik dat heb aangepast. Health bar kun je niet zonder in gevechten natuurlijk, maar wnnr ik freeroam zorg ik voor 100% health zodat die bar weer verdwijnt.
Oh dat is wel goed gedaan dan. Maar stel je wilt naar een bepaald gebied toe. Dan heb je toch echt die minimap nodig voor dat groene pijltje. Puur de boel verkennen zonder een geplande bestemming, dan kan het wel. Maar dat doe ik eigenlijk nog helemaal niet.
Lukt op zich prima hoor, gewoon vaker de grote map erbij pakken. Ik ben altijd een beetje een route aan het plannen, pak regelmatig die grote map erbij om te kijken of ik niet afdwaal. Ben eigenlijk nooit zomaar ergens aan het ronddwalen, heb altijd wel een bestemming in gedachten.
Ik ben om! De minimap gaat uit, in ieder geval voor de komende dagen. Het lijkt me vooral leuk om aan de stand van de zon en vanuit herkenning een beetje te gaan navigeren. Je bent waarschijnlijk wel een keer zo lang onderweg, maar dat maakt het juist leuk! Merkte gister al wel dat ik echt constant naar de minimap kijk, zeker als ik op mijn paard zit, en zo de helft mis.