1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 4 mei 2012.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Wil topic niet spoilen met die ene titel maar heb toch een vraag over deze game in vergelijking met die ene titel, jeweetwel die van Bungie.
    Ik vond Des.... echt geweldig maar het werd al veel te snel te repetitief. Is deze game groter en heeft het meer te bieden? En is er een groot gebied waar je opzoek gaat naar missies of is er ook een soort Orbit waarin je start en vervolgens naar missies gestuurd word?
    Heb wel interesse in deze game maar ben bang dat het te snel saai word
     
  2. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Maar ja, ze kunnen toch weten dat de mensen alleen maar bullshit praten? Ik heb allemaal last van Fransozen en Duitsers.

    @Rienbu, Je hoeft je echt geen zorgen te maken dat dit spel saai wordt. Missies zijn veel beter. Wereld is veel groter, en je hebt talloze skills die je kan gaan levelen. Dit spel is echt mega uitgebreid vergeleken met Destiny.

    En dat spel is ook leuk, maar het is een shooter. Geen RPG. Dus gewoon heel anders.

    Ben gisteren begonnen aan Blacksmithing en heb nu mn certificaat gehaald.
     
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Goed om te horen dat het rpg is en veel uitgebreider.. Wacht nog even tot alle bugs etc zijn gladgestreken en speel nog even mijn backlog weg, daarna zeer wss deze game
     
  4. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Was op zoek naar een auction house. Maar las dat die er niet in zit. Dat is wel jammer.

    En kan je andere spelers niet inspecten?
     
  5. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Je hebt wel Guild Stores, op de PC werden daarom guilds opgericht die zich alleen maar bezighielden met trading. Kunnen geloof ik in totaal 250 mensen lid worden van een guild, dus je zou het een beetje als een kleine auction house kunnen zien.
     
  6. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik vind dat best een goede mechanic, zeker in het begin van een game. Zo kun je wel ruilen en verkopen, maar niet wereldwijd. Zo kan de ontwikkelaar goed zien hoe de economie zich ontwikkelt en aan de hand van die gegevens kijken of er een grotere auction house moet komen.
     
  7. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Grotere auction house zou ik niet op rekenen, wordt al sinds de release op de PC om gevraagd. Developers geven sindsdien al aan dat deze er niet gaat komen.

    De economie was ook na een paar weken al zo goed als verziekt op de PC, er was toen een exploit waarbij je items in de guild bank kon verdubbelen. Ze hebben toen nog iedereen die er gebruik van had gemaakt gebanned, maar al die items waren ondertussen al overal verspreid.

    Guild stores werken op zich wel goed, maar is niet perfect. Denk dat een auction house toch beter is, wie weet in de toekomst.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2015
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Bij Diablo 3 was het weghalen van de Action House misschien wel de beste stap die ze ooit hebben gemaakt. Het maakte het spel ineens een stuk aantrekkelijker en zorgde voor die euforiemomentjes als je eindelijk je set compleet had of dat ene item vond. Toch merk ik nu zelf dat ik bij Neverwinter nauwelijks nog de game speel, maar vooral op de AH zit. Ik ben gewoon verslaafd aan handelen ofzo.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, wat previews gezien en die waren erg magertjes over de game. Klonk niet echt goed. En geen 1 grote wereld, maar relatief kleine zones, klopt dat ?
     
  10. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee.
     
    heuft vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Mild positief. Veel vergelijkingen nog met de PC versie. Ik denk voor een eerlijke waardering, dat het spel geevalueerd dient te worden op basis van zijn eigen krachten op de console versie. Natuurlijk, er is minder competitie, maar wel meer als vroeger (denk maar aan Neverwinter en FF online op de PS4).
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, Elder Scrolls trekt natuurlijk altijd. Wat mij betreft de Grandfather van open world RPGs. Maar dat is singleplayer. De eindeloze grind van een MMO kan mij niet zo bekoren. Mijn laatste MMO was Rift op de PC en daar was ik ook klaar mee toen ik max level bereikte. Twijfel dus erg over deze of dat ik Arkham Knight toch maar op release ga halen ...
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik ben nog druk bezig met the witcher, maar krijg op één of andere manier ook wel zin in Elder Scrolls Online. Misschien Batman maar op een later tijdstip halen en toch voor ESO gaan :) Krijg ook het gevoel bij dit spel dat er nog mooie dingen aan zitten te komen, in de vorm van tweaks en dlc.
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Same here! Ik zit binnenkort een paar maanden in het buitenland, maar denk gewoon dat ik wat later instap. Dan zijn de bugs er waarschijnlijk uit, is er misschien wat extra content en is de markt ofzo wat gestabiliseerd.
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Heb begrepen dat er juist heel weinig bugs in zouden zitten.
    Pc versie is immers al een geruime tijd uit.
     
  16. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Er zitten wel wat problemen in eentje die mij nu mateloos aant irriteren is.

    Dat als je in een party zit in het spel niet xbox. Dat als iedereen op een adere plek bezig is met quests dat het gebied veranderd.

    En als je dan dingen moet laden dat het spel ineens heel lang aan het laden is. En je dan op een vage manier de wereld uitknikkert. En als ik niet een een party zit in eso dan heb ik dat probleem niet.
     
  17. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Dit heb ik ook. Na de zomer ben ik weer terug en dan duik ik gewoon deze wereld in, met hopelijk nog wat verbeteringen e.d.

    Zin in wel.
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Neverwinter is al 2 jaar uit op de PC en kende ook nog redelijk wat kleine bugs en lag issues. Ook zijn console spelers gewoon een ander type mens dan PC gamers, wat ook tot vreemde problemen leidde. Nu zo'n 2 maanden later is het meeste wel gefixed (of aangekondigd gefixed te worden). Ik verwacht dat het bij TESO niet veel anders is, behalve dat de studio erachter meer ervaring heeft met console gaming.
     
  19. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Wordt nog weleens vergeten, maar Bethesda (developer dus, niet de uitgever) heeft verder niks met ESO te maken. Zenimax is een nieuwe studio, ESO is hun eerste game.
     
  20. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Is de stem van Caldwell niet die van John cleese?
     

Deel Deze Pagina