Volgens mij hebben die previewers maar 1 of 2 levels gespeeld, dit level lijkt ook echt op level 1 van Halo 4. Als je die campaign artwork ziet, zie je dat er wel badass gebieden zullen zijn. Nog een paar shots, ook van MP. Als ze niet opgepoetst zijn, is die anti-aliasing veeeeeeel beter nu. Spoiler
Nu heeft iedereen een eigen console met live ja, maar is dat niet gewoon een gevolg van..? Er zijn immers helemaal geen games meer die splitscreen hebben.
Een maat van mij is altijd helemaal leip op omgevingen/graphics en bij Halo4 kwam hij al met tientallen voorbeelden van hoe slecht en simpel alles eruitziet vergeleken met Bungies omgevingen in Halo 1, 2 en 3. Het is gewoon iets wat 343 gewoonweg niet zo goed kan. Bij mijn vriendengroep is het gekomen door Black ops zombies. Dan zaten we met 4 man te chillen en om 10 uur allemaal naar huis om zombies te gaan spelen de rest vd avond. Good times
Ja, het blijft jammer van Bungie. Maar goed, bij Reach was goed te merken dat de koek een beetje op was bij hun. Qua MP was alleen swat nog wat en soms BTB, al is 100x die hemmorage map achterelkaar echt schijt!
Ze noemen het zelfs shoulder charge haha. Best grappig hoeveel dingen hetzelfde zijn mbt Destiny. Fireteam Osiris en in Destiny heb je nu Trials of Osiris.
Verschil is alleen dat de abilities in Halo 5 de gameplay versnellen en skill vereisen en de varianten in Destiny de game juist simpeler maken.