1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2015

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 13 mei 2015.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel hetzelfde als vorig jaar worden met Halo.
    Trailer van de nieuwe en dan een presentatie van de remaster met wat live gameplay.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk het ook. En dan Beta access met de Gears Legacy edition
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel jammer eigenlijk, ik vind Gears een hele toffe serie en Halo ook... maar ik merkte wel dat ik gewoon klaar ben met die remasters. Geef me dan gewoon maar een F2P Gears MP variant waarbij het 4 vs 4 is en je zo dingen zou kunnen unlocken.
     
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Volgens geruchten een openworld RPG. En ja op de concept arts ziet het er een beetje sci-fi/ninja achtig uit. Wel een rare combi...

    Dus ben erg benieuwd.

    Jammer dat Killzone als franchise nooit volledig heeft kunnen overtuigen.

    De MP van Killzone 2 was erg verslavend. En zo slecht vond ik de andere games ook niet.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!1 Eindelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!1 Woehooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!1 Motherfuckers in the house!!!1
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal deze ook wel even in de startpost droppen.

    [​IMG]
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Das het probleem met die fucking remasters, het kan ook daar om gaan. Genoeg mensen raken zwaar hyped van bepaalde remasters. Ik zou een echt goede Gears 1 remaster ook wel halen, daar niet van, maar hoop dat dit om nieuwe Gears gaat. Al is het maar een zeer korte glimp, toon gewoon een gameplay stukje.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik verwacht echt 0,0 van deze E3. Noppes. Nada. Dus kan het alleen maar meevallen.

    MS zal wel weer beginnen met COD, Halo 5 is speelbaar (+gameplay vid), trailer nieuwe Gears of War, nieuwe gameplay van die Remedy game, gameplay van nieuwe Tomb Raider, Forza 6, wellicht nieuwe Rare game, blaadiebladiebladieblablabla.
    Sony komt met nieuwe Gran Turismo, Uncharted gameplay, nieuwe AC gameplay, nieuwe IP van Guerilla, bladiebladieblababla.
    Voorderest een zooitje Indies en remasters die me nooit hebben geinteresseerd en dat was weer de E3!

    Maar er is hoop..er gaan geruchten over een nieuwe Pokemon. Als die er komt, dan zit m'n broek toch weer vol.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gears 1 jonguh, meer heb je niet nodig!
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ja dan start ik mn 360 wel weer op jongu. Vind het behoorlijk sad dat zo'n 'remake' alle aandacht krijgt.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan heb je nog hostvoordeel en dat shotgun gedonder! Dat wil je niet! REMASTER is needed :eek:

    Ma'ja ik verwacht elk jaar teveel van de E3, maar maandag ga ik er wel ff lekker voor zitten. (helaas geen crackdown en scalebound -_-)
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Hoop dan wel beelden te zien van een nieuwe Gears, voor deel 1 heb ik 0 hype.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vind de manier waarop Halo 2 een remaster gekregen heeft eigenlijk best wel verfrissend, maar ik wil wel meer dan slechts Gears 1 (2/3 remaster)
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gears 2 MP remake zou ook awesome zijn zonder lag en shit.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Gears 2 mp was gaar, 5 man en stun-nades.... ughhh
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    U
    Ik heb dit keer ook geen grote verwachtingen. Behalve dat we weten dat we gameplay van Halo 5 campaign en Rise of the Tomb Raider krijgen en dat zou het deels goedmaken, mocht de rest van de show bagger zijn. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het bagger gaat worden. We gaan zien waar de lead designer van Banjo, DKC , Viva Pinata etc mee bezig is. Een RPG van Toylogic komt langs, hebben ze gezegd op hun Twitter. Nieuwe aankondigingen ook nog zoals MS gisteren liet weten. Ik vind dat al als een nice show klinken, of het helemaal de shit wordt of gaat tegenvallen...time will tell.

    Niet te vergeten dat Bethesda eerst gaat en dat ongetwijfeld vet worden met Fallout 4 en vast en zeker nieuwe namen. Gewoon heel tof dat we dit jaar meer shows erbij hebben. EA komt met gameplay van Star Wars Battlefront en NFS en maybe...nieuwe Mass Effect? Dude, alleen al om Battlefront is die show het waard. Ubi gonna Ubi.....een verrassing zou leuk zijn maar op dit moment heb ik Ubi echt niet hoog zitten.

    Sony's show verwacht ik Uncharted 4 en inderdaad de Guerilla game. Misschien nog wat andere dingen, maar Sony had het zelf onlangs nog over verschillende exclusive deals met third party, dus tja. Nintendo gaat de volgende dag hopelijk verrasssen en Deus Ex en Hitman zien bij Square Enix zie ik wel zitten.

    Kortom....er is eigenlijk genoeg om naar uit te kijken. :D
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Stun hebben ze er kort daarna uitgehaald. Gears 2 MP was epic alleen verneukt door lag en al die updates. 5 man was niet de beste beslissing nee, maar wel gezellig in een party.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ah, Mass Effect. Vergeten. Hopelijk krijgen we daar wat van te zien.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja zou nice zijn. Vorig jaar toonde ze heel even een soort gebiedje maar dat was allemaal nog concept volgens mij. Ik zie een 2016 release best gebeuren voor de game en dan zullen ze toch echt wel iets gaan tonen lijkt me. Oh en Mirror's Edge Catalyst niet vergeten.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    2 Gears games heeft Rod al maand geleden gezegd. No worries, 1 remaster 1 nieuwe
     

Deel Deze Pagina