Het zit hem in die kleine dingen he...
Een zeer standaard sidequestje/fetchquestje eigenlijk. Ik zet hem toch in spoilertags just in case, maar het gaat totaal niet over de story ofzo.
praat met oudere vrouw over haar kippen die zijn gestolen. Volg sporen dmv Witcher Sense gebruiken. Je komt erachter dat het een groepje kinderen zijn die nu zonder hun ouders moeten zien te overleven, aangezien die gevangen zijn genomen en gedood door soldaten. Geralt gaat terug naar oude vrouwtje en legt de boel uit. Je kunt dan in de dialogen kiezen om voor te stellen dat zij de kinderen in huis neemt en ze zegt erover na te denken.
Quest completed. Ik ging verder questen en kwam later toevallig weer langs die boerderij en wat zag ik...die kids zaten nu bij haar op de boerderij. In vele RPG's heb je van dat soort quests ook. Zoek dit, zoek dat..maar je ziet nooit echt de gevolgen ervan. De situatie blijft dan gewoon zo. Gewoon gaaf dit.
Doet me denken aan dingen zoals in Skyrim. Wordt je gvd op een gegeven moment master mage van Winterhold, krijg je nog steeds van die dwazen die dan zeggen...''Go to the College, i hear they need new scholars there.'' of whatever. Zou nice zijn als andere devs van CDPR leren.