[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heel eerlijk gezegd vind ik het alleen echt tegenvallen in het begin van die trailer. Voor het grootste deel ziet het er gewoon voldoende uit vind ik.

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Denk dat veel mensen niet meer weten hoe Fallout 3 eruitzag kwa graphics. Gooi Fallout 3 er maar weer es in. Wedden dat het er shittier uit ziet dan dat je dacht :lol:

3. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat komt vooral doordat ze bij Bethesda zich krampachtig vasthouden aan die oeroude Gamebryo engine. Aan de trailer kun je al zien dat ze weer die engine gewoon maar een beetje opgepoetst hebben en gewoon weer gebruiken. 8)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb laatst weer eens me 360 aangedaan en bf3 aangezet. Was een mooie game altijd. Maar holy crap was echt schrikken als je current gen een tijd gewend bent.

5. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Mij boeit het echt niets hoor. Tuurlijk graphics zijn ook wel belangrijk hoor, maar voor mij staat gameplay nog steeds voorop en zeker bij Bethesda games. Ik vind zelfs Fallout 3 er nog prima uit zien op de Xbox 360 en dat zegt wel wat:+

Man man man nog iets minder dan 12 uur en dan hopelijk wat gameplay zien van Fallout 4 en HOPELIJK HOPELIJK HOPELIJK dit jaar nog een release. En ben ook wel heel benieuwd naar een collectors edition/limited edition. Normaal koop ik niks meer qua limited editions (de laatste is ook van Fallout 3 en New Vegas), maar die van Fallout 4 koop ik echt meteen.

6. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Vooral de resolutie van 1280x720 en het gebrek aan anti-aliasing (vooral op die resolutie :eek:). Maar eigenlijk wen ik wel aan dat soort graphics na een uurtje.

Voor zijn tijd is Fallout 3 helemaal niet lelijk, maar ook zeker niet de mooiste game uit die periode.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Stel je voor dat Bethesda de UE4 zou gebruiken of de IDTech engine ....man man man. Maar ja....

Joh dat zou toch zo geniaal zijn dat ze aankondigen dat we de game dit jaar nog krijgen ook. De kans is er absoluut zeer zeker wel.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Toen was het best oke. Was ook een stuk minder focus op natuurlijk. Het was verder een beetje grijs maar dat was logisch. Moet wel zeggen dat ik me toen wel langzaam begon te irriteren aan de animaties en de gezichten in bethesda games. En bij skyrim was dat zelfs een beetje de druppel dat ik snel klaar was met de game.

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Wie gaat vannacht doorhalen? :D
    Ben weer druk bezig met Fallout 3 en Oblivion modden, echt, er is niks beter dan een beetje in die enorme werelden rond te lopen en van alles en nogwat te doen.

10. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Zou mooi zijn als er dit keer een aantal NPC's inzitten die je niet na 5 minuten alweer vergeten bent. Kan er uit voorgaande Bethesda games echt maar een enkeling opnoemen, zat totaal geen leven of karakter in de mensen die je tegenkwam. Als je dat vergelijkt met de cast uit recent Witcher 3, of Bioware's Dragon Age en Mass Effect.. Hoop echt dat Bethesda hier stappen in heeft gezet, al betwijfel ik dat een beetje na het zien van die character models in de reveal trailer.

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Vergelijken mensen de GFX van Fallout 4 nu met 3 om de Fallout 4 GFX goed te praten?

Mallakai en TreV vinden dit leuk.
  12. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ik wel ja. Ik vind de graphics meer dan prima. Misschien moeten mensen lekker dit spel laten liggen en mooiere games gaan spelen als dat echt belangrijk is.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Vind ik ook. Maar ik ga niet ontkennen dat ik het er nog steeds outdated uit vindt zien. Maar mn stemming is morgenochtend dus verpest als het dit jaar nog uitkomt? Of maken ze dat vannacht niet bekend

14. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ik ga er echt wel vanuit hoor dat het vannacht bekend wordt gemaakt. En ik verwacht eerlijk gezegd ook wel een releasedate dit jaar en zul jij helaas teleurgesteld zijn=(

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dan moet Tomb Raider maar plaats maken in november denk ik

16. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    10-11-15

BigKabuto vindt dit leuk.
  17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    SUPERRRRRRRRRRRRRR!!!!! Hoe hij dat ook zei...we don't want you to watch much longer.

En toch....eerst zien en dan geloven. Tegenwoordig worden games zo gemakkelijk uitgesteld.

18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Game zag er wel redelijk af uit hoor BK, denk dat dit echt op die datum gaat uitkomen.

19. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Niiice, dus toch dit jaar nog :thumbs:

20. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    M'n 1e Fallout :)
    Kijk er na uit.

Deel Deze Pagina