Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nou, zonde van het snijwerk. Het siert juist de film een beetje moet ik zeggen. Leuk koppie hoor die ''prinses'' :9

2. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Afgelopen week Che: Part One & Two gezien. Mooie films. Deel 1 vond ik ietsjes beter dan deel 2, maar eigenlijk is het natuurlijk gewoon een tweeluik. Vond dat Benicio Del Toro de rol van Ernesto 'Che' Guevara sterk heeft neergezet, moet toch niet makkelijk zijn bij zo'n beladen, historisch persoon.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Get Hard

Super simpel natuurlijk en gewoon racistisch soms naar alle groepen lol. Maar ach een paar keer gelachen en dat was wel oke.
    Film had alleen een stuk toffer kunnen zijn als die zoals Big Stan was geweest.

6/10

4. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ex machina

Wow mega tof

AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Toevallig ook nét gekeken.

Not bad.

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ben nu, soort van verplicht, Spy aan 't kijken.
    :+

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Beter dat dan Fifty Shades met de vrouw te moeten kijken. :+

AnubisNefer en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jurassic World
    Typische summer blockbuster: "Wat zijn de gaafste dingen die we kunnen doen met dinosauriërs?" Dit dus. Het plot is dun, de bad guy is echt lame, slecht geacteerd en ongeloofwaardig, en de eerste 15 minuten zijn vreselijk cliché en het slot is over the top. Zo, dat is alles wat slecht is aan deze film. Wat overblijft is dat Jurassic World simpelweg een heel spannende film is. Ik bevond mij meermaals op het puntje van mijn stoel dankzij een opeenvolging van twists waarvan je denkt: "Hoe gaan ze zich hier nou weer uit redden?". Chris Pratt is een baas en de motorcycle scene is echt gaaf met een toffe twist die ik niet aan zag komen. :) En ja, zoals eerder gezegd, de nostalgische waarde is hoog!

OH en de Mosasaurus was echt 5 keer zo groot als dat hij daadwerkelijk was. What was up with that?
    http://img01.deviantart.net/6cba/i/...comparison_by_agentlemanscientist-d8jltz4.jpg

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Je hebt je antwoord als je de film hebt gezien toch?

10. ViKtor_VauGhn

ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

Leuk Bevonden:
    7
    Gisteren ook Jurrasic World gezien , ik begrijp nog altijd niet waarom er een verzonnen dino gekozen is er is zoveel wat je had kunnen doen met de dino's die er zijn. Aan de ene kant wel want het is mensen eigen om meer te willen zodra je dino's kunt maken ga je gekkere dingen verzinnen en maken.
    Het idee van de badguys is ook echt gaar hoop niet dat het plan doorgetrokken wordt. Een ander minpunt vind ik dat de andere dino's als de triceratops en de brachios ed zo weinig screentime kregen zo kwam die magie van vroeger minder over.
    neemt niet weg dat het best een gave film genoten van de acteurs, Pratt met de raptors is baas, sowieso de raptors zijn de sterren in al de films. de kids in de film vond ik ook voor het eerst niet irritant En de t-rex blijft natuurlijk ook geweldig!
    Ander goed punt is dat je het hele runnen van het park kunt reflecteren met hoe het er in deze tijd echt aan toe gaat. Geld geld geld en iedereen vind al snel iets normaal en kijkt nergens meer van op.
    Ik ben opgegroeid (als zovelen) met Jurassic Park en je gaat er natuurlijk heen met een bepaalde verwachting, beter als deel 1 is ie niet maar zeker een goede toevoeging !

Laatst bewerkt: 14 jun 2015
  11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Spoilers jonguu!!

12. ViKtor_VauGhn

ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

Leuk Bevonden:
    7
    Sorry ! Heb het aangepast. Iets te enthousiast.

Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Focus

Wel een vermakelijke film. Net als je denkt goh dat gaat ze gemakkelijk af komt er even een plot twist met een beetje gaar einde. Maarja Margot Robbie was goed om naar te kijken :)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    http://www.nu.nl/film/4068527/jurassic-world-verbreekt-openingsrecord.html

BAM Jonguh. :9

Film zaterdagavond gezien met HN. Leuke film, begin erg rommelig, maar later word dat wel beter. Sam Neill is en blijft een gemis in deze film, maar die zal ook wel spijt van zijn JP 3 keuze hebben gehad. 1 blijft imo beter nog, in alles. Leuke zijn alle referenties wel naar de eerste film, maar die moet je echt spotten. Al met al een 7/10.

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Had HN zn shakie wel bij zich?

Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jurassic World

Een fijne film die je met gemak weer je jeugd laat herleven. Zodra HET deuntje start ben je ineens weer 10 jaar oud. Tuurlijk komt deze bij lange na niet in de buurt van de magie die Jurassic Park (deeltje 1) had maar het is wel, IMO, het beste vervolg. Enige minpuntjes voor mij;

Jammer dat ze niet meer van het park zelf lieten zien. Had gehoopt wat meer attracties of dino's te zien. In de trailers/tv-spots die voorbij kwamen zag je een Spinosaurus-achtige dino in de reflectie van het glas. Deze scene zat niet in de uiteindelijke film. Leuk dat de T-Rex uit deel 1 ook nog even voorbij komt. Was heel even bang dat we weer een JP3 momentje zouden krijgen toen "Rexy" binnen no-time uitgeschakeld werd. Raptor-Squad pakte gelukkig stukken beter uit dan ik had verwacht. Vraag me nu wel af waar een eventuele sequel naartoe gaat? Het vaste land? Nieuwe eiland? Site-C? :+

Al met al een dikke 7/10.

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Die in het glas is toch gewoon de Irex

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee :+ Kijk maar in de spoiler. Ik heb deze scene niet voorbij zien komen ...

19. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Hahaha, check dit. Star Wars Episode 3 vertaald naar het chinees en weer terug naar engels. Stuk van het lachen :lol:

Er zijn 4 parts.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is er niet slechter op geworden.

Deel Deze Pagina