En we krijgen niet eens Crackdown en Scalebound te zien! We krijgen sowieso op de ms persconf: - Halo - Forza - Gears - Rare game - Tomb Raider En wie weet: - Fable Legends - Phantom Dust Daar mag van mij wel wat meer nieuws bij, maar volgens mij geen CoD omdat Sony nu daar iets mee doet? Ms doet iets samen met Oculus voor VR, ik denk als ze zoiets laten zien dat we meer iets in de trend van AR gaan zien met de Hololens. (al verwacht ik het niet)
Ik verwacht wel veel Morpheus dingen bij Sony eerlijk gezegd. Al wat info en screen erover: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1063169
Dat heb ik ook, ik verwacht teveel, ik zal morgen ook wel zoiets hebben okay het was weer leuk maar niet top.
Ach, wie weet koop MS Bungie terug en komt er een Halo variant van Destiny... maar ik verwacht voornamelijk nieuwe beelden en alle nieuwe games zie ik als extra's. Wie weet kijk ik blij verrast terug op vanavond.
Volgens mij is Halo meer richting Destiny aan het gaan toch? ;-) Halo Guardians.... kom op zeg... als dat niet overduidelijk is.... How cheesy
Vast al 10000x gevraagd.. Wanneer begint de X1 perscon?? Ben benieuwd naar die so called epic line-up. Dat ding heeft zeker al 1 jaar niet aangestaan hier
Wellicht dit is waar Rare oa mee zal komen. Niet klikken als je het niet wil weten. Simpel zat http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1063179
Heb de Xbox conference tijd in de titel gezet. Wel interessant dat ze die 1TB Xbox al hebben aangekondigd voor de conference plus als COD bij Sony te zien is is er alleen maar meer tijd over voor nieuwe games.
Zal dan wel hetzelfde zijn als met veel andere devs. Cgi van een game voor volgend jaar en dit voor komend najaar.
Ik denk dat het hooguit een teaser idd wordt van de nieuwe Rare titel dan. Het zou wel wat weinig zijn zeker na hun tweet vandaag dat ''Today is for you, the fans.'' Ik lees op Gamersyde chat dat de website van retailer Game helemaal plat lag/ligt, de checkout volledig broken,....vanwege Fallout 4. Lol lol.
Staat de tijd van nintendo ja, daarom dacht ik misschien dit jaar weer op E3 maar volgens @Nightbringer dus weer een Direct.