1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Jezus, die 100K packs slaan ook echt nergens op. Vorige week niks goeds erin, en dit keer ook niet. Terwijl die 50K packs van gisteren me 5 special cards opleverden.
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb precies nog 100k... Zat gisteren nog te twijfelen of ik er een zou halen maar denk dat ik me ga inhouden en Hazard en TOTS Willems ga halen.
     
  3. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Als je nu 100k packs koopt snap je FUT echt helemaal niet meer, alle goede speler zitten onder de 100k al, dus je winst kans is echt 0,000000000001 mocht je ronaldo of messi er in hebben of een zeldzame tots
     
  4. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    tis gewoon de kick om er eentje uit te krijgen hahah
     
  5. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Je kan beter 5atb spelen aangezien je toch niet zo goed bent in UT.
     
    TobiasBB vindt dit leuk.
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    En waarop baseer jij dat ik niet zo goed ben?
     
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja dat is ook wel zo. Zie nu dat je Rijkaard kan oppikken voor 100k en De Boer voor 60k... Gaat helemaal nergens meer over. Jammer dat vd Sar nog redelijk prijzig is anders had ik De boer en De vrij wel gekocht...
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik moest gniffelen. :oops:

    Hoeveel mensen een TOTS uit een 100k pakje krijgen is bijna niet te geloven. Ik vind juist dat die 100k packs best goede business zijn met de huidige price ranges van de TOTS spelers. ;) Natuurlijk blijft het een toevalsspelletje dat packs openen, maar de kans op winst of quitte spelen is zeker niet zo laag als voorgaande jaren op dit moment in het spel.
     
  9. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Dit spel, is echt voor kleuters gemaakt. Probeer het steeds weer opnieuw om een leuk potje te spelen. Met plezier erin, gekke paasjes en mooie trucjes.
    Alleen iedere tegenstander speelt hetzelfde op hun pussy-achtige manier, om met 5 man achterin te staan. super verdedigend te spelen en het dan op de counter te spelen met 2 spitsen voorin.
    die als die eenmaal op snelheid zijn, niet meer in te halen. BELACHELIJK! je kan met snelle spelers langs iedereen rennen. Mensen vinden het spel ineeens zo leuk omdat iedereen ineens het spel kan. je hoeft maar constant a te drukken en elke bal komt aan... het gaat nergens over. Bter komt er verandering in bij FIFA 16. En oja, Maak eens iedereen na... Spelers als Elia die al 9 jaar in FIFA zitten. Nog steeds niet nagemaakt zijn.
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Verwacht er maar niet teveel van. Bij elke versie denk ik dat pace niet het belangrijkste stat blijkt maar na een paar weken moet ik daar weer op terug komen. Snelheid zal altijd belangrijker zijn dan skills.
     
  11. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Is toch belachelijk? dan sta ik met 1-0 voor. en dan twee van die uitbraken in de 80ste minuut... Ze moeten die balans vinden. dat was ooit goed in FIFA 09.
    Steeds de drang heb ik weer om een potje te spelen, maar tijdens de wedstrijd wordt ik vaak teleurgesteld..
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Na Fifa 11 zijn de spellen kwalitatief steeds achteruit gegaan. Mensen kopen het spel toch blind dus waarom zouden ze nog moeite doen? Speel zelf eigenlijk bijna alleen maar Pro Clubs, dat is gewoon altijd gezellig en daar ligt de snelheid toch iets lager.
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Zijn er al weer bundesliga TOTS op de markt? Wil graag Lewandowski en Robben maar het spel is ver afgezakt. Zit nu al anderhalve week te wachten met 1.2mil
     
  14. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    vraag me af, Speel jij dan zoveel. Of heb je er dan ook geld ingepompt?
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Is iemand bekend met de site packmarket? Kan je daar ook packs halen met coins of is het alleen cash?
     
  16. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Als je gewoon even op die site kijkt staat er rechts bovenin "How to' als je daarop klikt krijg je een filmpje te zien waarin het wordt uitgelegd.

    Overigens:
     
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Na een paar maanden FUT weer eens opgepakt en de ergernissen zijn er meteen weer. Eerste wedstrijd kom ik 2-1 achter in de 60e minuut en die gast speelt het laatste halfuur de bal constant achterin rond. Tweede wedstrijd ben ik tien keer beter maar scoort hij 1 goal door een kut counter met zijn overdreven snelle spitsen en de tweede goal doordat mijn verdedigers over elkaar heen vallen, hij even op B klikt en m naast de keeper tikt.

    Ben er toch weer rete snel klaar mee nu. En dan komt EA met fucking vrouwenvoetbal waar geen lul op zit te wachten ipv dat ze de gameplay wat aanpakken (oke vrouwenvoetbal is misschien wel leuk maar ik ben gewoon gefrustreerd).
     
    Reson vindt dit leuk.
  18. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Gelukkig totaal niet herkenbaar :D

    EDIT: Na jouw post ook maar weer eens FUT bekeken, had geen coins meer dus nu flink spelers discarden. heb nu 240k coins en heb nog 52 pagina's spelers te gaan...(mompelt iets over teveel packs openen)


    EDIT2: voor 360k aan spelers gediscard en nog wat verkopen gedaan brengt mij op 780k coins waarmee ik nu toch echt C. Ronaldo kan kopen en mijn team eigenlijk gewoon af is.

    http://www.futhead.com/15/squads/16325186/

    Mensen nog op- of aanmerkingen?
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2015
  19. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb de laatste tijd redelijk wat matches gespeeld nadat ik het spel maanden niet heb gespeeld en moet zeggen dat het mij erg meevalt. Geen doelloze replays meer, mensen skippen de meeste replays (mits het echt een mooi doelpunt is). Daarnaast bijna geen echte pacewhores tegen gekomen (zoals TOTS Aubameyang) maar ik mag daar niet echt over klagen want heb zelf TOTY Di Maria en straks SIF Aguero en TOTS Tevez in mijn team staan. Ik speel in divisie 1 en zelfs de cup matches zijn minder irritant dan voorheen.
     
  20. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    ik snap er niks van, al meer dan een uur kan ik FIFA15 niet opstarten omdat ik niet online ben wat natuurlijk nergens op slaat. Meer mensen problemen mee?

    Tevens ben ik op zoek naar cheap versterkingen voor mijn team want ik kom er niet echt uit:

    http://www.futhead.com/15/squads/34349074/
     

Deel Deze Pagina