1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 6

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2015.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik vond de presentatie een beetje een scheet in een glas water.

    Buiten nacht en regeneffecten, wat is er baanbrekend nieuw? Ik wil graag dat uitlaatgeluiden écht veranderen wanneer je een andere uitlaat plaatst. Wat mis ik Forza 2 soms.
     
  2. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Binnenkort 360 games op de One mogelijk. Haal je fm2 maar uit de kast
     
  3. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Wel mooi dat de tunes en livery's van Forza 5 en Horizon 2 overgezet kunnen worden naar Forza 6, Oftwel Doorgaan met de GT86 Cup :D

    [​IMG]
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Meer gameplay.

    Op de uitlaatgeluiden na, wat verwacht je te zien aan veranderingen in een racegame? Ze voegen eindelijk weer + dag en nacht effecten toe, ok niet dynamisch, maar het zit er in. Zoveel mankeert er niet aan Forza wat rijgedrag betreft. Features ontbraken er zat in Forza 5, maar daar valt nu nog niet zoveel over te zeggen. Uiteindelijk kan er ook niet veel meer gedaan worden dan banen aanpassen, nieuwe auto's er in, graphics optimaliseren/verbeteren physics wat verbeteren, meer auto's op de baan.
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zie net op Xbox daily dat de 24 player lobby's gaan werken volgens een nieuw matchmaking systeem. Niet alleen worden mensen met hetzelfde niveau aan elkaar gekoppeld, ook de manier waarop je rijdt speelt hier een rol. Als je veel beukt kom je in een lobby met andere mensen die beuken, dus wij komen alleen maar in lobby's met mensen die super clean rijden :D

    GT86 cup op Brands Hatch en Watkins Glen!
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    De tracklist is inmiddels ook bekend, en helaas weer geen Japanse berg...

    http://www.autoexpress.co.uk/access...port-6-release-date-new-features-and-car-list

     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Helaas alleen Brands Hatch, Watkins Glen en Daytona als nieuwe circuits. En Rio dan maar dat is geen echt circuit. Beetje verwend door pCARS wat betreft circuit aanbod.
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ben wel erg benieuwd naar Forza 6. Maar of ik hem ga halen weet ik nog niet. Forza 5 alleen de demo gespeeld en dat vind ik niet echt heel interessant.
     
  9. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Weer geen auction house ?? Jammer hoor. Forza 2 en 4 waren de beste Forza's.
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Forza 4 is wel erg leuk. Gisteren nog even opgestart...
     
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik tel 21 circuits? Er werd aangegeven 26 circuits toch om op te racen

    Meer gameplay van de game gezien en het ziet er echt onwijs mooi uit! En het loopt onwijs goed zo te zien 60 fps locked en dat is echt goed nieuws, AA is ook flink verbeterd zeg!
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2015
    Martijnn vindt dit leuk.
  12. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Dit dus. Dit is niet de volledige tracklist.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  13. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik hoop dat Mugello terug komt.. maar dus 26 met de launch, en dan later misschien nog een aantal als DLC uitkomend op 30 circuits dat zou mooi zijn. Project cars zit ook op de 30 ongeveer?
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    FM is niet mijn ding, Horizon echt wel, maar de game is mooi hoor. gamersyde heeft hele nice gameplay video's ervan en je moet ze echt checken. Regen is erg nice, duidelijk mooier dan Horizon 2 en nachtraces ook vet. Ik kan niet linken naar Gamersyde om een of andere bullshit reden...links raken altijd fucked up hier van Gamersyde.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  16. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Hij is al beschikbaar voor digitale pre-order. Wat best vreemd is, want dat impliceert dat de game al af is.
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tuurlijk niet. Als het een pre-load zou zijn wel maar een pre-order zegt niet of de game al klaar is of niet. :)
     
  18. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Digitaal he. Dat is inclusief pre-load. Van Xbox Live dus. Ik heb het niet eerder meegemaakt dat die al beschikbaar zijn meer dan twee weken voor de launch.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb wel eens vaker een digitale pre-order gedaan en nooit kon ik de game ter plekke downloaden. Dat kan dan pas twee weken voor launch of zo.
     
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Oh. Ik kon bij al mijn digitale pre-orders de game gelijk downloaden. Dacht dat dat standaard voor alles zo is. Snap dan ook niet waarom ze voor veel games dan zo lang wachten om hem beschikbaar te maken voor pre-order.
     

Deel Deze Pagina