[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.437
    Leuk Bevonden:
    4.980
    Sneaky edit.
     
  2. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Had iets gezegd maar dat paste toch niet helemaal in dit topic. Ging meer over de E3 dan over Mass Effect 4 zelf;)
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het spijt me dude,maar het enige domme is jouw reactie. Hoezo zou ik nou willen opscheppen dat Xbox beter is? Serieus, who gives a fuck? Waar haal je dat eigenlijk vandaan?

    Ik bedoelde het puur vanuit Microsoft's oogpunt. Zij zullen ongetwijfeld veel meer mensen naar de Xbox willen krijgen, lijkt me nogal logisch als bedrijf. Plus dat jij me helemaal verkeerd begrijpt ook. Als Microsoft met toffe (eigen) exclusives komt, dan komen er toch steeds meer redenen voor de twijfelaars om eentje in huis te halen?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap de reactie ook niet echt als ik eerlijk ben. Maar laten we het verder hier gewoon even over ME hebben. :)
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Omdat je bij Sony zegt toffe exclusives maar bij MS zeg je redenen om een Xbox te kopen :-/
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat zeg ik dan verkeerd? Serieus. Iedereen en hun moeder heeft een PS4, dat is niets nieuws. Ding is gigantisch populair. Korrom...zelf verwacht ik dat Sony weer wat nieuwe exclusives toont en dat is ook wat ik van MS verwacht. Maar aangezien zij wel echt achterlopen, zorgen die nieuwe games er hopelijk voor dat ook die mensen een One in huis halen. Dus....redenen om een One in huis te halen. Ik zei ook nog...redenen om eentje te kopen, dus....games! :)
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij bedoelt BK dat MS nog steeds op achterstand is en dus reden genoeg heeft om met toffe shit te komen om zo mensen over te halen. Klopt dat ongeveer?

    edit: oh, je was mij al voor :+
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar waarom is hij daar zoveel mee bezig. Hun perspectief. Who cares
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke tijd voor ME weer.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik plaatste alleen maar een lijstje van hoe ik E3 zie gebeuren dit jaar....jij besloot gelijk zo te reageren. Not me. :D

    Maar goed, terug naar Mass Effect 4. Ik las laatst dat BioWare erg blij was met het succes van Dragon Age Inquisition, maar dat dit niet betekende dat ME4 ineens heel erg veel ging overnemen van DAI. Behalve de grote open gebieden dan en laat dat nou precies zijn waar ik op hoopte. Grote gebieden om met de Mako rond re rijden en hopelijk ook genoeg te zien en te doen. Weg met die gebieden uit de vorige delen die gewoon te klein/lineair zijn en te weinig vrijheid boden.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ME4 op deze E3 zie ik echt nog niet gebeuren....heeeeeel misschien een kleine trailer...maar ook dat verwacht ik niet.
    E3 2016 op zn vroegst.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.437
    Leuk Bevonden:
    4.980
    Hmm, het is alweer 3 jaar geleden dat het laatste deel is uitgebracht.. Een aankondiging zou niet eens zo vreemd zijn. Als ze hem daarna een jaar of anderhalf later uitbrengen is volgens mij wel mogelijk.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    AnubisNefer en RemcoM vinden dit leuk.
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.822
    Oh boy
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Vorig jaar ME 1 t/m 3 op Origin gekocht, die eerst maar eens spelen :p.
     
  16. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Dat wordt nog lang wachten..=( Is dit het enige wat deze E3 word getoond? Best wel magertjes dan. Wie bedenkt er trouwens dat die verschrikkelijk foute muziek wel goed bij de game past? Verpest al 50% van die trailer voor mij. Weer veel nietszeggende plaatjes, had op meer gehoopt.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond de muziek juist wel tof. En de sub naam is awesome.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik hoop op nog wat gameplay later in de show, of anders bij Sony....maar ben bang dat we niks meer krijgen.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.437
    Leuk Bevonden:
    4.980
    Johnny Cash altijd +1 :cool:

    Goede trailer, nog anderhalf jaar wachten, zo gebeurt :cool:
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    We weten nu in ieder geval waar de game zich af zal spelen....toffe setting, leuk idee!
     

Deel Deze Pagina