[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    De verre neef van Ned Stark. Die bezit een multibillion wapen corporation en heeft zieke armor.

Dyonko vindt dit leuk.
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    serie unsullied zijn zo lame dat Sam in z'n eentje dat hele leger aan kan :+ En Dothraki raken in de war als iemand een harnas aan heeft, dan snappen ze het niet meer helemaal

Als ik nu mijn geld op iemand zou moeten zetten dan zijn het Wun Wun en Hodor, dat zijn pas echte bikkels

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar Dany heeft natuurlijk ook

PePzi NL vindt dit leuk.
  4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, is zo.

Zelfde als Gendry.

GGRM heeft toch ook gezegd dat het een bittersweet ending aan komt, voor zover dat kan. Ik gok ook dat Dany gaat winnen en samen met Bran de WW gaat beaten.

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik gok ook dat Dany wint ja. Niet alleen door draken en haar army (al maakte die in Mereen niet echt indruk) maar ook een beetje door de 'explain GoT in 3 seconds..

BTW, ben ik de enige die de unsullied zo tegen vond vallen? Hele leven getrained maar sommigen vielen echt zo makkelijk om.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Realistisch zou zijn dat zo'n unsullied meer indruk maakt dan bijvoorbeeld een jamie lannister idd. :+

Unsullied zouden echte war machines moeten zijn.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Typische overdreven verkooppraatjes door die slavenhandelaren. Blijkt dat wanneer je een jochie castreert je uiteindelijk alleen maar slappe haarloze androgyne watjes over houd. Je kan beter twee Clegane's huren dan 1000 Unsullied kopen volgens mij

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Unsullied zijn ook wel goed. Maar op grote veldslagen met phalanxes formatie.
    Ben nog steeds verbaasd over dat ze bij de vorige episode daar in de arena stonden met speren lol en ook zo nog steeds door de straten lopen. Zeker ook omdat ze prima zijn met shortswords.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hou toch op, serie Unsullied kunnen helemaal niks

zelfs in Daznak's in een grote open ruimte een formatie houden is al teveel gevraagd, ze zijn in de serie letterlijk en figuurlijk gecastreerd. We hebben dit seizoen helemaal niks gezien van hun geweldige training en discipline. Ze zijn gewoon vergeten en door de serie schrijvers cannon fodder voor the sons of the harpy gemaakt

enige reden dat we ze nog wel eens zien is vanwege Grey Worm's totaal overbodige romantische subplotje

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar heb ik het ook over. Ze worden in de serie totaal verkeerd gebruikt helaas.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    EP gezien:
    Olly, smerige kutkoter die je bent. Stannis naar de klote, Melissandre helemaal radeloos, Cersei kapot, althans dat denk ik. Zombie Mountain, met een nog dikkere kop. Seizoen 6 word total chaos. Arya ook een dikke cliffhanger. Motherfuckers die HBO gasten. Van mij mag GRRM ook wel de pleuris krijgen. Mixed feelings: :+:mad:

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Haha, Melissandre radeloos, dacht het niet :+

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ze lijken gewoon enorm dom en knullig. Steeds maar weer in een hinderlaag lopen en niet weten hoe ze moeten reageren.

Ze zijn natuurlijk ook niet gemaakt om als stadsbewaker rond te lopen in een stad die ze niet kennen. Het is alleen zonde van de lore/achtergrond om ze niet in actie te zien zoals je van ze verwacht.

Laatst bewerkt: 15 jun 2015
  14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zijn we nu eigenlijk helemaal spoiler free?

Wat betreft de episode: heel sterke episode, ik vind het alleen zó kut dat er niet één lichtpuntje is.

Dany wordt gekidnapt door Dothraki?
    Arya is blind en moet nu écht een faceless man worden?
    Stannis is dood?
    Jon is dood.
    Melissandre vlucht met de staart tussen de benen en Davos blijft alleen achter.
    Myrcella dood en Jaime blijft alleen achter.
    Reek en Sansa op de vlucht.
    Boltons nog steeds aan de macht.
    Lannisters hebben met zombie Clegane een monster in huis gehaald.

Wat zijn dan nog de lichtpuntjes:
    Brann komt terug.
    Misschien weet Dany de Dothraki voor zich te winnen en heeft ze een nog groter leger.
    Sansa landt eindelijk op een goede plek.

Maar ook mistte ik het één en ander:
    Margaery en Tommen?
    Baelish?
    Olenna?

Man man man man. =(

15. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Nee er zijn nog wel een aantal redelijke spoilers, geen Red Wedding niveau, maar toch niet fijn om al te weten. ;)

16. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Zijn Sansa en Reek niet gewoon dood? hebben ze gekozen voor een beter dood dan aan stukjes worden gesneden door die Maniak?

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    G@aaaaaa@y

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk

18. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Antwoord op Hantheman
    spoiler dus over Reek en Sansa
    als je nu dus open klikt lees je hoe de sprong van Reek en Sansa afloopt
    ze landen in poedersneeuw

Edit over de aflevering
    ja, net als in het boek John Snow nooooo. Geloofde eerst zo in de John Snow theorie en dan dat einde van de serie met zelfde resultaat als einde van het boek. Na ja het volgende boek heet ook niet voor niks the winds of winter. Vragen en gedachten over het einde
    Sunspear nu oorlog met King's landing? En Reek en Sansa ... De Bastard of Bolton zijn hobby is het om mensen op te jagen.... Ik vrees het ergste voor ze. Nu komen de WW vast langs de Wall, de smallfolk zullen Danny + Draken dan juichend ontvangen denk ik zo.
    Nu wordt het weer wachten op The Walking Dead

Sent from my iPhone using Tapatalk

Laatst bewerkt: 15 jun 2015
    TreV en HanTheMan vinden dit leuk.
  19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee lijkt me onmogelijk.

Als het zelfmoord was, zou het heel anders in beeld gebracht zijn. Ik denk dat ze in de sneeuw geland zijn. Beetje onwaarschijnlijk dat je het overleeft maar enfin. We zien het volgend jaar wel...

Stiekem hoop ik op "SUPRISE! SURPRISE!" volgende week 11e aflevering. =(

20. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Even een vraagje. Kan ik hier die spoiler tags veilig openen of staan er ook spoilers uit de boeken waar ik nog niks van weet?

Deel Deze Pagina